{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
3.706 visninger | Oprettet:

Sub Brummer.. {{forumTopicSubject}}

Nogen der kan komme med et bud, på hvorfor min ene sub brummer helt sindsygt.

Det drejer sig om 2 aktive subs, sat en reciever via Sub
Pre-Out.

Den er delt op med et y-splitter kabel og derefter er der brugt 2 sub-kabler til LFE indgangene.

Men den ene brummer som sagt helt sindsygt og bytter jeg om på kablerne i y-spiltteren er den bare den anden der brummer i stedet.

Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Svejsning af en aluminium stol.En af de “brædder”man sidder på er gået i stykker i svejsningen 500 kr.
  • Stormsikring Pavillon 1.400 kr.
  • Hjælp til elstik 500 kr.
  • Vinduespudsning 600 kr.
  • Vandrør-skade 1.300 kr.
  • Luge ukrudt 1.375 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  Sub Brummer..
  • #1   17. nov 2010 Hvorfor slettede du det gamle indlæg?

Hvis det flytter placering, hvis du bytter om på kablerne i Y-splitteren, må det være en defekt y-splitter du har fået fat på.
    Kontroller evt. ved at tage den ud og efterfølgende sæt en sub til - se om den spiller som den skal - sluk anlægget og prøv med den anden subwoofer.

og igen - Kontroller, at dit subwooferkabel IKKE ligger op langs strømkabler, da det giver megen støj på billige kabler.

• #2   17. nov 2010 vil også sige ysplitteren er defekt, ellers kan forstærkerens udgang ikke håndtere et split signal,

• #3   17. nov 2010 Nogen slettede mit gamle indlæg, men det var ikke mig.

Kan også se at mit indlæg omkring prisen på nogle B&W højtalere også er væk. Du må ikke spørge mig hvorfor...

Men altså. Det spiller helt fint hvis jeg bare sætter en enkelt sub til og piller jeg kablet ud af LFE i den brummende sub og putter den i Left ell. Rigth er der intet...

Men jeg må lige tjekke det med strømkablerne når jeg kommer hjem.

Ved ikke om mine kabler er for billige. Det drejer sig om dem her:

1x Http://www.av-connection.dk/?PGr=3559&ML=851
    2x http://www.av-connection.dk/?PGr=559&ML=314

• #4   17. nov 2010 Men vil mene at forstærkeren/recieveren burde kunne tage det. Men hvad ved jeg.

Det er en Harman Kardon avr 3000

• #5   17. nov 2010 Det skal også lige tilføjes at den brummen kommer før jeg nogensinde sender lyd igennem dem.

Bare når jeg tænder dem efter at have tilsluttet dem er den der. Og skruer jeg op på subben forstærker den bare lyden og får den til at brumme højere...

• #6   17. nov 2010 Hvorfor tager du ikke bare og tester én subwoofer af gangen og ét kabel af gangen. Hvis du ikke oplever nogen problemer der, ved du jo med 122% sikkerhed at det er y-splitten den er gal med.

Kommentér på:
Sub Brummer..

Annonce