{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Problemer med køleskab 1.125 kr.
  • Hjælp til opsætning af TV på væg 500 kr.
  • 2 stk grille - en Weber kul grill med bord og en CharBroil gas grill med 6 tændere 700 kr.
  • Elektrikker 500 kr.
  • Installation af opvaskemaskine 1.000 kr.
  • Køleskab køler ikke 1.800 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  Dali .- Ikon ?
  • #1   15. okt 2010 Jeg er faktisk tilbøjelig til at hvis det skal være i den prisklasse så kig på deres Lektor eller noget brugt Evidence

• #2   15. okt 2010 kig på B&W i stedet eller noget helt andet end hifiklubbens produkter.der er så meget andet godt på markedet

• #3   16. okt 2010 men tag rundt og lyt da det dine øre der skal lægges til. ikke vores.

• #4   16. okt 2010 Dem bliver du selv nød til og lytte til. Mange syntes at Concept spiller ganske udmærket, og hvis du er en af dem, og din stue er over 50m2, kan det godt være den bedste løsning. Men du bør også lytte til Lektor 8, da der er mange som mener den spiller bedre end Ikon 8 MK1, og så er den ovenikøbet billigere.

• #5   16. okt 2010 Nu må i styre jer, Lektor spiller ikke bedre end IKON. Hvis jeg skulle vælge af de 3 der havde jeg klart snuppet IKON 7 mk2. Den er bedre og nyere end de 2 andre plus den er lidt mere elegant synes jeg. Men jeg har dem jo også selv stående i stuen, dog MK1 model.

Noget helt andet er, hvad vi mener er pisse lige gyldigt! Du skal selv tage ind og lytte på dem og så selv bestemme, hvilken en du synes der lyder bedst.

• #6   16. okt 2010 jeg vil give ret i ikon mk2 serien er blevet bedre en mk1 .men stadig ville jeg tage et lyt til noget B&W eller noget andet end hifiklubbens vare feks. focal er også et godt alternativ.

• #7   16. okt 2010 Det kommer meget an på hvad man spænder foran dem. Eller nu har jeg selv et sæt Mk1 IKON 7, og ja den kan godt blive belastende at høre på med Denon foran, men med Harman Kardon eller NAD som er markant mørkere og blødere i lyden synes jeg det spiller fantastiskt, men igen, det kommer an på hvilket øre det kommer ind ad.

• #8   17. okt 2010 Syntes du er lidt dobbelt moralsk når du først påstår at Lektor ihvertfald ikke spiller bedre end Ikon, og derefter indrømmer at det kommer an på hvilket øre det kommer ind af.

Faktum er at jeg har hørt flere sige de bedre kan li´ lyden fra Lektor end fra Ikon MK1. Og så er det jo ikke noget med at jeg skal "styre mig", nej det er bare sådan landet ligger, punktum smiley

• #9   17. okt 2010 Så læser du ikke helt mellem linierne smiley det er skrevet som en sarkastik kommentar til den mudderkamp der altid opstår når folk spørger hvilke højttalere der lyder bedst. Det jeg så bagefter skriver er MINE ørers fortolkning og så kan det i øvrigt være mig aldeles lige gyldigt hvor mange af dine bekendte der mener at lektor er bedre end IKON. Mht om det er sådan landet ligger så NEJ fordi der er heldigvis forskel på smag og behag. Selv-punktum.

• #10   17. okt 2010 Godt så, så fik vi liige det på plads smiley

• #11   17. okt 2010 Fuck det - Invister i Helicon 800 så bliver du ikke skuffet smiley

Kommentér på:
Dali .- Ikon ?

Annonce