{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
1.072 visninger | Oprettet:

hvilket tv er bedst af de her 2 {{forumTopicSubject}}

hey hvilke af de her to tv ville i helst have
og i skal se bort fra at det ene er større end det andet

40 tommer sony
http://www.sony.lv/product/t32-ex-series/kdl-40ex402#pageType=Overview

42 tommer phillips
http://www.philips.dk/c/tv/5000-serien-42-tomme-full-hd-1080p-digital-tv-42pfl5405h_12/prd/da/

Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Ophæng af en enkelt kommode, en hylde og to lamper 1.400 kr.
  • Tømre til eftersyn 205 kr.
  • Rengøring i lejlighed 1.000 kr.
  • Baghjul på cykel punkteret. 350 kr.
  • Vinduespudsning 700 kr.
  • rep. af vaskemaskine Miele W1 1.500 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  hvilket tv er bedst af de her 2
  • #3   1. sep 2010 arrrh daniel panasonic plasma er skod

• #4   1. sep 2010 Hvad fanden er det for noget pis at sige (ja undskyld ordvalg) Torben ? Pana og Lg er efter min mening (og flere test) de førende på plasma fronten (pioneer undtaget da de ikke produceres mere).. Nogle af modellerne har lid små problemer men det er vist ogs alt

• Sten P
    Sten P Tilmeldt:
    feb 2006

Følger: 1 Emner: 31 Svar: 176
    #5   1. sep 2010 panasonic plasma er bestemt ikke skod!...
    tror der er en del der vil give mig ret i at panasonic laver gode skærme. selvfølgelig hvis man kigger på de mest skrabede modeller er billedet ikke optimalt som tilfældet er for alle mærker..

• #7   1. sep 2010 Ja jeg har osse svært ved at se hvad der er galt med Philips tv. Man skal med Philips som med de fleste andre op i de store serier for at de levere super billeder men sådan er det med alle mærker.

Så at sige at Philips kun laver skod tv er en direkte løgn...

• #8   1. sep 2010 panasonic kan ikke klare at man sætter en pc til deres skærm eller en ps2 den kan ikke fylde billedet ud og de laver burn in riiimelig hurtigt

• #9   1. sep 2010 tag det fra en der har en plasma panasonic

• #10   1. sep 2010 Hold da op en uvidenhed Torben, nej selvfølgelig kan den ik fylde ud og bla bla bla, de tror jeg sgu heller ikke verdens bedste (så vidt jeg ved) plasma skærm en af de pioneere kan nok heller ikke fylde billedet ud.. Og ja plasma laver burn-in, nogle er værrer end andre og nogle har noget anti-burn in.. Og det ved man når man køber et plasma tv...
    Men lad nu det ligge

• #11   1. sep 2010 når men men jeg siger det jo bare nu hvor jeg har dette tv
    og har brændt fingrende ved ikke at kunne bruge et media center fuldt ud

• Sten P
    Sten P Tilmeldt:
    feb 2006

Følger: 1 Emner: 31 Svar: 176
    #12   1. sep 2010 sjovt nok har jeg tit en pc koblet på mit tv og der er skærmbilledet da fint fyldt helt ud. og jeg har ikke haft problemer med burn in da ens pc jo går på pauseskærm. udover det går min receiver også på pauseskærm da jeg kører igennem den.. men at du vælger at sige at panasonic er noget skrammel er dit problem.. vi andre ved heldigvis bedre.
    desuden er det med burn in ved at være noget gammelt noget der VAR et problem dengang fladskærme kom på markedet. der er jo sket en del forbedringer sidenhen.

• #13   1. sep 2010 ha da selv fået at vide af selve panasonic at det er en general fejl de har at de ikke kan fylde billedet ud og har det på skrift efter en rep, også

• #14   1. sep 2010 Panasonic er hverken værre eller bedre end andre mærker.

• #15   1. sep 2010 Allan, ja rigtigt... Men de er de bedste på 3D fronten

• #16   1. sep 2010 Måske man skulle vende tilbage til det oprindelige spørgsmål?

Det er klart Philips modellen der er at foretrække.
    100hz vinder helt sikkert over 50hz. Uanset mærke.
    Ihvertfald sålænge det er rigtig 100hz, som det er på philipsen og ikke "double scan" som nogle af de billige plasma skærme bruger.

• #17   2. sep 2010 Er helt enig. Jeg ville osse vælge den fra Philips

• #18   2. sep 2010 aarrggg dilemma

• #19   2. sep 2010 http://www.flatpanels.dk/fokusartikel.php?subaction=showfull&id=1169844738

Spørg ALDRIG herinde om, hvilket tv du skal købe. Du får 100 forskellige svar og halvdelen aner ikke hvad de taler om smiley

• #20   2. sep 2010 Ja og de artikler fra flatpanels er komplet irrelevante, da de kun atger udgangspunkt i eksperternes egen interesse..... T

Torben F

tag ud og se de forskellige skærme i funktion, det vil du få mere ud af

• #21   2. sep 2010 jamen de står jo i butikker med HD/blueray X super spot belysning og knaldet helt op i farver, og så når man kommer hjem med det, SUK

• #22   2. sep 2010 Du burde stadig kunne se forskellen på de 2 fjernsyn, du kan evt. bede dem om at dæmpe lyset og sætte den til at vise almindeligt fjernsyn. Det gør de gerne hvis det er en seriøs butik

• morten t
    morten t Tilmeldt:
    apr 2007

Følger: 1 Emner: 5 Svar: 851
    #23   2. sep 2010 Ja og de artikler fra flatpanels er komplet irrelevante, da de kun atger udgangspunkt i eksperternes egen interesse..... T

Det bliver du altså nødt til at uddybe det der... Fatter ikke en pløk af hvad du mener med det... ?

• #24   2. sep 2010 Synes nu ikke at det er så svært at forstå. De test fra flatpanels tager kun udgangspunkt hvad deres egen anmeldere og eksperter synes er godt og skidt.

• morten t
    morten t Tilmeldt:
    apr 2007

#25   2. sep 2010 Jojo, men det gør alle tests jo nødvendigvis.. Der skilder lige præcis den side sig jo ikke lgiefrem ud fra andre ?

Naturligvis skal man se ting ved selvsyn, det er forhåbentligt almindelig sund fornuft, men derfor kan det jo være en glimrende side at finde eventuelle modeller at kigge på..

Og skal man absolut have andres bud på hvilket man skal købe, er det site sq noget mere troværdigt end eksempelvis hifigalleri smiley

• #26   3. sep 2010 Morten:
    Lige præcis.

• #27   3. sep 2010 Ja, en af de bedste råd er at finde ud af om du skal have plasma, LCD el. LED. Når du ved det kig på nettet hvilke skærme der ligger i det prisleje du har råd til.. Efterhånden er det nok få skærme og dem der så er tilbage - find butikker der har dem, og spørg om en demo
    Det gjorde jeg bla i en expert forretning, der stod mit nye lg bare i 60" og det kunne jeg godt og det var med THX på og det hele

• #28   3. sep 2010 ....og lad nu vær' med, at lave den klassiske fejl med, at købe en kæmpe tv, til et lille rum smiley

• #29   3. sep 2010 Jeg mener stadig at de test på nettet er irrelevante da folk har forskellig smag for hvilket billede de vil have. Det bedste du kan gøre er som sagt at finde de modeller på nettet, der ligger indenfor det prisleje du har råd til og så tage ud i butikker og få en demo på dem.

• #30   3. sep 2010 Allan A: Kan ikke følge dig i, at man ikke kan bruge tests til noget !??!?!
    Selvfølgelig skal man da selv se på varen, men at sige at man ikke kan bruge en side som Flatpanels til noget, det er altså lidt dumt at høre på smiley

• #31   3. sep 2010 Det mener jeg ikke det er. At sidde og læse hvilke tv som eksperterne på siden synes bedst om, er da ligegyldigt for dig/mig. Det er jo dig/mig som skal være tilfreds med tv´et og ikke dem....

Selvfølgelig kan man bruge deres undersøgelser om hvilke mærker og modeller som holder bedst.

• #32   3. sep 2010 Så er vi bare uenige smiley

• morten t
    morten t Tilmeldt:
    apr 2007

#33   3. sep 2010 Jamen så kan man jo ikke bruge tests af noget som helst til noget ? Hvad enten det være sig biler, forstærkere, højtalere blendere eller som her tv...

Den holder jo ikke heeeeelt i min bog...

Johan: Men det er bare tiptop iorden at trække på en sælgers tid og ekspertise i en forretning, hvorefter man glad og tilfreds pisser ham op og ned af ryggen, ved at gå hjem og bestille tilsvarende model 1500 billigere over nettet ??

• #34   3. sep 2010 morten T:
    Nu er der vist ingen regler for, at man SKAL købe noget, når man går ind i en butik.......og hvorfor skulle man også det, når man kan gøre det billigere over nettet ?

Jeg ser ingen problemer i, at gå ud og se på en varer i en butik, for derefter at gå hjem og bestille det over nettet.

• morten t
    morten t Tilmeldt:
    apr 2007

#35   3. sep 2010 Der er vi så bare uenige Dezmo smiley

Jeg siger ikke at jeg aldrig nogensinde har gjort det, men er ikke noget jeg praktiserer bevist, da jeg synes det er lidt noget "svineri" smiley

• #36   3. sep 2010 Nicky J... Jeps lige præcis. Det med internethandel er kommet for blive. Jeg har osse sommetider selv handlet på den måde ved at se produkterne fysisk først og så spare nogle penge ved at købe det på nettet.

Dog vil jeg så sige at tv, anlæg osv. vil jeg aldrig købe på nettet, for jeg vil have sådan at jeg kan gå end i butikken og brokke mig eller få vejledning hvis der er noget jeg ikke kan hitte ud af hehe

• morten t
    morten t Tilmeldt:
    apr 2007

#37   3. sep 2010 Jamen sådan er vi alle jo så forskellige smiley

Nu håber jeg bare vi slipper for de værste tudetråde, når de sidste fysiske butikker bukker nedenom og hjem så smiley

• #38   4. sep 2010 Morten: jeg bedte om en demo af det fordi, det er det eneste sted jeg nogensinde har set den model (550N'eren) i virkeligheden.. Og jeg har rent faktisk købt mit (endnu ik leveret, men bestilt) nye Lg 50pk550N hos expert ... Ja ja ja, de har den ikke i deres sortiment, men jeg arbejder der og har så bestilt den billigere der smiley

Kommentér på:
hvilket tv er bedst af de her 2

Annonce