{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
1.759 visninger | Oprettet:

Hvilket tv?? {{forumTopicSubject}}

Hvilket tv skal jeg vælge skal gerne være stort! Prisbudget er ca 18000kr mit samsung PS63c7705 er nemlig dødt og kunne ikke laves så skal ud og have et nyt! Hva ville i anbefale? Har lidt kig på Samsung UE55D8805 og PS64D8005 synes designet på LED tv'et er super fedt men er bare bange for det bliver for småt og 60" kostet knap 27000kr og vil jeg ikke op i! Hva siger i?


Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Hvilket tv??
  • #1   23. nov 2011 Køb en panasonic 55"VT30 - bedre billede får du ikke, den kan købes for 18000-19000.

  • thomas c
    thomas c Tilmeldt:
    jul 2008

    Følger: 1 Emner: 9 Svar: 20
    #2   23. nov 2011 jeg valgte netop den samsung i 64" pga design og smart funktionen virker meget bedre end på pana og fordi deres sort er rigtig sort syntes jeg ikke er 10.000kr værd.

  • Morten A
    Morten A Tilmeldt:
    dec 2010

    Følger: 1 Svar: 169
    #3   23. nov 2011 PS64D8005

  • #4   23. nov 2011 Okay og er du glad for det Thomas? for er også lidt bange for at gå ned i størrelse nu når jeg har haft 63"

  • #5   23. nov 2011 Forskellen ligger i farvegengivelsen, som er varmere/mere rar på plasma siden, hvilket ingen LED skærm kan opnå.
    At skærmen så samtidig med også frembringer et lækkert billede er jo blot et plus.


  • Morten A
    Morten A Tilmeldt:
    dec 2010

    Følger: 1 Svar: 169
    #6   24. nov 2011 Sansung laver altså også plasma skærme bl.a. PS64D8005 som trådstarter overvejer, her for du 64" med et billede og sorthed tæt på vt30, efter min vudering.



  • #7   24. nov 2011 A S: har købt skærmen hos wupti og det er nu en udgået model så derfor jeg ikke kan få en ny og de ville heller ikke give mig en PS64 istedet så må lige ud og prøve og forhandle lidt priser:o)
    Skærmen gik pludselig i sort man kunne stadig høre stemmer men intet billede, og så blev det hentet af samsung support og så ca 14 dage efter fik jeg en seddel med at det var en del der ikke kunne skaffes og tvet er dødt. På en måde er det jo fint nok for kan jo få en nyere skærm istedet nu..


  • #8   24. nov 2011 Jamen hvis wupti ikke kan genlevere en tilsvarende skærm eller vil give dig en større, så er der kun pengene og spørge efter. Under alle omstændigheder skal du have en løsning fra deres side af grundet de 24 måneders reklamation.

    Går ud fra at du ikke har skærmen i din besiddelse lige pt? og at den er blevet krediteret af samsung.


  • #9   24. nov 2011 Ja den er blevet krediteret af samsung og får pengene fra wupti her nu da de ikke vil give den nyere skærm så må jeg jo finde et andet sted!

  • #10   24. nov 2011 Det var godt, så længe du bare får lukket det af med Wupti. smiley

  • #11   24. nov 2011 Nogen der kender nogen gode steder at handle..? For vil gerne have PS64 skærmen inklusiv den tablet der medfølger til LED skærmene.. For den kan man vel bruge på samme måde der til at bruge den som remote og se tv på den osv?

Kommentér på:
Hvilket tv??

Annonce