{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
988 visninger | Oprettet:

Strømkabel? {{forumTopicSubject}}

Godaften HG
jeg har set at majik sælger nogle strømkabler, og tænker på at købe sådan nogle, men vil det kunne betale sig at købe sådan et her : http://www.av-connection.dk/?PGr=2267&ML=335 og sådan et her: http://www.av-connection.dk/?PGr=2266&ML=335 og så selv finde et stik til enden eller skal det være "samlet" ? Før det virker ordenligt¿?
Majik hvis du ser det her er det IKKE fordi jeg har noget imod dig eller dine kabler, men fordi pengene er små og vil gerne ha så meget ud af dem så muligt smiley

BTW tror i at man kan fjerne de der f****** irreterende horn i VM med et super godt strøm kabel fordi det er da rent støj som driver folk til vanvid smiley hehe

Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Nedtagning af loftslampe som er ved at falde ned og pt hænger i én skrue 400 kr.
  • Lavt tryk på varmt vand bruser 1.000 kr.
  • Gravearbejde med minigraver, 12kvm 1.600 kr.
  • Den gamle opvaskemaskine skal udskiftes og der skal monteres en ny opvaskemaskine. 625 kr.
  • 16A Kraftstik 1.500 kr.
  • Løsne 10 skruer 800 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  Strømkabel?
  • #1   14. jun 2010 Et tip, sluk for VM og tænd for musikken, så slipper du for hornene, alt efter hvad musik du høre selvfølgeligt.

Nu kender jeg ikke dit anlæg, men jeg vil nok først og fremmest kigge efter et netstøjsfilter frem for kabler, det vinder du noget mere ved.

Personligt tror jeg ikke på at den sidste 1,5m kable til dit anlæg betyder noget i forhold til de mange kilometer kable, transformere og så videre som strømmen kommer i gennem før den rammer dit hus, for ikke at glemme de kabler du har siddende inde i vægen. kæden er aldrig stærkere ned det svageste led, hvad hjælper det at du bruger super kabler hvis elselskabet bruger noget billigt lort til at forsyne dit hus?

• #2   14. jun 2010 Jo men et godt kabel ville vel fra filtrer en del af støjen?
    Og VM er jo spændende især når Danmark spiller (og scorer i det rigtige net)

• #3   14. jun 2010 Og det ville jo hjælpe betydeligt hvis det ikke udstrålet noget... Men ville det give en bedre lyd i subben hvis jeg fik et net kabel til den?

• #4   14. jun 2010 Kommer aldrig til at kunne forstå det med dyre strømkabler, når de kabler der ligger i resten af hytten er "normale" uskærmede 1.5-2.5mm2

Er lige kommet i lære som trikker, så kunne godt tænke mig et link hvor man kan læse om de kabler, og hvad de kan og ikke kan smiley

• #5   14. jun 2010 Hvis du lider af brum i subben og så vidre, så vil et støjfilter muligt vis kunne hjælpe dig af med denne. Et kabel alene vil ikke kunne rette op på en fejlfyldt sinuskurve eller jævnstrøm i forsyningssændingen. Et godt netkabel er som et godt signalkabel, altså så neutralt som muligt, det der kommer ind, kommer også ud. Det vil ikke rette fejl, men der i mod ikke lave flere fejl i strømmen som et virkeligt dårligt kable muligt vis kan.

Som sagt for du mest ud af at bruge pengene på skilletraffoer og støjfiltre på din forsyningskilde, når det er i orden kan du begynde at tænke over bedre kabler.

Det du måske skal tænke på er måske i stedet placering af dine højttalere og fødder. Nu kan jeg ikke lige se på dine billeder hvad de står på nu, men sådan noget som SD-feet vil hæve højttalerne fra gulvet, og forhindre det i at synge med, og give dig en mere præcis bund da resten af rummet ikke synger med.

• #6   14. jun 2010 Ikke for at blive uvenner med nogen, men nogle gange tror jeg også at visse personer kan høre forskel, fordi de vil høre forskel. Lige som jeg også tit har hørt at man skal spilde sine strømkabler til. Bevars man skal da have kabler af samme kvalitet som det der er inde i ens udstyr for ikke at midste noget, men i nogle tilfælde tror jeg også folk overdriver kablernes betydning.

• #7   14. jun 2010 Det jo det lars smiley hvis man har lyst til at bruge 3000 på et kabel er det jo det man gør smiley alle har forskellige former for "livskvalitet" smiley

• #8   14. jun 2010 Detvar nu os bare for at sige en pris hehe.

• #9   14. jun 2010 Men har selv gået med tanken om at prøvet et andet strømkabel når det nye anlæg kommer, men nu ser vi smiley + evt støjfilter

• #10   14. jun 2010 Helt enig smiley - dog holder jeg stadig lidt fast i det jeg skrev først, men nu ser vi, når jeg slev prøver det smiley

• #11   14. jun 2010 yep, så længe man selv kan høre forskel og selv syntes at man har fået det man vil have ud af sine penge. det er det vigtigste. Jeg mener bare at der er andre punkter jeg hellere vil tage fat på før jeg kaster penge efter strømkabler. Så som bedre fødder, støjfilter, skilletraffo til 230V, signalkabler og så videre. Måske også akustiske forbedringer af rummet.

• #12   15. jun 2010 Jeg tror at jeg venter lidt med et strøm kabel, og så tror jeg også at man kan bruge 500 på noget der forbedre mere end et strøm kabel eller net filter

Men inde på hfk faldt jeg over det her: (link fjernet)

• #13   15. jun 2010 Syntes bare ikke jeg vil bruge næsten 900 på det, ville det power kabel så nok ikke være en bedre løsning???
    Hvis jeg nu skulle købe

• Lasse C
    Lasse C Tilmeldt:
    jun 2009

Følger: 1 Emner: 5 Svar: 28
    #14   15. jun 2010 Omg, man skal da se VM!

• #15   15. jun 2010 Ja, men de horn er fukin (slang) irreterende

Kommentér på:
Strømkabel?

Annonce