{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
2.236 visninger | Oprettet:

anmeldelse af Pass labs INT 150 {{forumTopicSubject}}

Så kom dagen jeg endelig skulle hente mit nyeste stykke legetøj.

Dette stykke er nok det dyreste og lækreste stykke grej jeg kommer til at eje, taget i betragtning af min indkomst, og at den koster en stykke op imod af hvad man skal af med i udbetaling på et hus i området hvor jeg kigger på hus…

Anyways, jeg kører til KBH med min kammerat for at kigge på denne Pass labs INT150.

Den står som lige pakket ud af kassen og jeg køber den, da det jo egentlig var det jeg kom efter.

Turen går hjemover, og jeg kan mærke at tankerne flyver, om det nu er det rigtige jeg har brugt på den anden side af 20.000kr på… :-S

Vi ankommer til min kammerat som har et sæt Focal 1028be, Electrocompaniet Emc1-up cd afspiller, Electrocompaniet 4,7 forforstærker, og et sæt SP-998 monoblokke fra Vincent.

Vi strikker cd’en og min Pass op med, hvad kabler han nu har (Xlr kabler til et par hundrede kr. sættet), og vi får varmet det hele lidt op.

Efter et par lytninger, finder vi RET hurtigt ud af at, der er MASSER af luft i toppen, og mellemtonen står virkelig bred, og med masser af klarhed, hvori stemmer samt instrumenter virkelig får frit spil

Basområdet vil jeg betegne VIRKELIG stramt, dette kommer af den overdimensionerede strømforsyning, med en trafo på 1400VA, samt 9 transistorer til hver side, og lytter der tilsvaret den store trafo, dette er med til at holde bassen i et jernstramt greb, jamen er det nu så kedelig at lytte på?? NEJ slet ikke, den leverer bare bassen på en måde som gør at hvad jeg før har hørt, er en meget fyldig, rungende og længere bastone, nu fremstår som virkelig sprød, kontant og meget ligetil
Efter at have lyttet lidt til min forstærker, sætter vi igen Vincent blokkene på og kører igen som det oprindelige stup, første kommentar ejeren kom med, ”nu er der igen bas som der plejer at være” hvortil vi faktisk bare rykkede hans focal’er tættere på væggen, næste gang vi skulle spille med min Pass, så var der igen masser af dynamik, og ejeren var faktisk så overrasket over Pass’ens evne til at kaste alle detaljer samt alle de små nuancer på cd’erne ud i hovedet på dig, at han nu har bestemt sig for at skille sig af med sine blokke, for at prøve noget nyt, idet han ikke lige synes det er ham længere, selvom jeg ny synes de stadig spiller pisse godt, de spiller bare så meget anderledes end min Pass lab

Det var så det positive, nu til det negative….

Når man tænder den så skal man skrue op fra 0, og op til at lytte niveau, som ligger ved omkring de 50 stykker, og fra 0-63 som er max, det tager omkring 16 sekunder at skrue derop, det vil sige, at det er hurtigere at rejse sig, og skrue op og ned, det synes jeg er lidt irriterende, og i længden, så ser jeg frem til at få slidt noget af mit gulv frem og tilbage til anlægget


Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  anmeldelse af Pass labs INT 150
Kommentér på:
anmeldelse af Pass labs INT 150

Annonce