{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
1.100 visninger | Oprettet:

dæmpe signal efter forstærker ? {{forumTopicSubject}}

hej, jeg har en ven der gerne ville lave en fader til hans bil radio, så han kan skrue ned bag i og foran hver for sig,

og vi snakkede lidt frem og tilbage om hvordan vi kunne gøre det, men sys ikke rigtig vi kan komme frem til hvordan det kan gøres

signalet bliver nød til at blive taget direkte efter udgangs forstærkeren og mellem højtaleren, da den ikke har pre out.

nogen der har nogen idêr til hvordan det kan gøres ?


Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  dæmpe signal efter forstærker ?
  • #1   5. maj 2010 eneste løsning jeg ser er at dæmpe dem med modstande

  • #2   5. maj 2010 jeg ser det som at han IKKE har en forstærker, men har sluttet 2 sæt højttalere til sin radio

  • #3   5. maj 2010 De Fleste Bilradioer kan da justerers i højre/venstre balance og Front/Rear balance.

    Tjek lige manualen til radioen.


  • morten t
    morten t Tilmeldt:
    apr 2007

    Følger: 1 Emner: 5 Svar: 851
    #4   5. maj 2010 Skulle da mene det var standard i enhver bilradio uanset hvor ussel en udstyrsliste denne måtte have sig..

    Efter mit seneste indbrud i bilen, kører jeg rundt med en sølle undskyldning af en bilradio (blaupunkt et eller andet forfærdeligt), og selv den kan.... Har vel ejet en 15-20 forskellige gennem tiden, og de har alle kunne det efterspurgte, så kan næsten kun forestille mig at i overser det et sted i menuerne smiley

    Skulle det ikke være tilfældet, er det sq nok nemmere at hente en eller anden ~300 kroners tingest i harald skrald som ejer funktionen, fremfor at begynde at rode med at stykke noget sammen selv smiley




  • #5   5. maj 2010 han siger den officielt skulle have funktionen, men at den simpelthen ikke er der. jeg har ikke selv rodet med den, men jeg sagde til ham at han skulle rpøve at kigge igennem meuerne igen,

    det er en standard radio der følger med KIA's biler, (mener det er en kia de har)

    og det skal forstås som en radio med indbygget forstærker ikke en separat forstærker


  • #6   6. maj 2010 ja husk det ska være et trådviklet potmeter, ikke kulbane

  • #7   6. maj 2010 jeg kan godt sætte mig ind i at nogle radioer skulle kunne det ene og det andet

    fx min pioneer i bilen, har 2 sæt linieudtag, hvor det ene ENTEN kan bruges til bagkanal, ELLER sub output

    men jeg kan KUN få den til at spille sub, LFAUDIO kan heller ikke få den til det, selvom der står i manualen at den kan, der mangler simpelthen en linie i menuen på den


Kommentér på:
dæmpe signal efter forstærker ?

Annonce