{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}

Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  2x NAD THX 216
  • #1   28. jan 2010 Syntes det er er meget useriøst spørgsmål.....

    prøv google de NAD amps der


  • #2   28. jan 2010 Jaja, jeg ved godt at de yder 125x2 og 400 brokoblet pr. stk. Men hvor meget bliver lyden improved? Er det så meget at det er de 3000 værd?

  • #3   28. jan 2010 altså jeg gik var 2 x 500 watt PA forstærker og 2 x 70 watt Kendwood forstærker til NAD 216 effekt.. og må satme sige.. MEGET mere kontrol og MEGET bedre lyd end nogle af de 2 andre forstærker.. det lyder bare så meget bedre..

  • #4   28. jan 2010 HK 980 er temmelig strømstærk, men den har selvfølgelig osse sine begrænsninger, så en effektblok til dine store højttalere ville nok være umagen værd.

  • #5   28. jan 2010 Så lyder det som om jeg får rigeligt med effekt da jeg får 2 af dem smiley
    Glæder mig smiley


  • #6   28. jan 2010 Køb dem lige meget hvad. De er så billige du ikke kan tabe penge på dem. Jeg fik 2500kr for 1stk, da jeg solgte min..

  • #7   28. jan 2010 den har så en HELT anden lyd end din HK, jeg vil ikke sige den lyder bedre, men den er strømstærk, og kan slæve noget større højttalere

    men min erfaring er at det IKKE er en fordel at brokoble dem, for det kommer den til at lyde MEGET presset i lydbilledet af


  • Parion .
    Parion . Tilmeldt:
    dec 2008

    Følgere: 3 Emner: 18 Svar: 121
    #8   28. jan 2010 1500 stk er ikke galt for en 216`er.. solgte mine til 2300,- og 2200,- da jeg havde dem i 2009.

    De spiller ganske udemærket og har ry for at være en billig kvalitets opgradering, dog er de nogle ældre herre efterhånden så elektronikken i dem kan godt være slidt f.eks at de er langt tid om at starte i forhold til de nyere modeller og den ene kanal kan spille lavere eller højere end den anden.


  • Parion .
    Parion . Tilmeldt:
    dec 2008

    Følgere: 3 Emner: 18 Svar: 121
    #9   28. jan 2010 Tog lige et kig på dine cw.. Nu skal jeg ikke kunne sige hvor godt din HK gør det men hvis du får de 2 x 216 så kan der næsten ikke være nogen tvivl om at du vil opleve en lang mere stram, præcis og slagkraftig bas! Lidt ligesom når du klapper i hænderne, bare i langt mindre forhold smiley

Kommentér på:
2x NAD THX 216

Annonce