{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
821 visninger | Oprettet:

Andreas B
Andreas B
Tilmeldt:
7. apr 2008
Følger: 1 Emner: 5 Svar: 28

Hjælp til installation af Windows 7 {{forumTopicSubject}}

Hej alle sammen.
nogle kloge hoveder der ved hvorfor at min pc ikke reagere når jeg klikker på "Install Windows 7 Extreme Edition R1". http://img191.imageshack.us/i/hjlp.jpg/ . dette er på min bærbar og det virker helt fint når jeg gør det på min stationær ? der sker intet når jeg klikker på netop den knap jeg skal bruge, men når jeg klikker på de andre fungere det fint ?
hvordan får jeg det fikset , så jeg kan fortsætte installationen ?

tark smiley


Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Hjælp til installation af Windows 7
  • #1   11. dec 2009 Tjaa... Du kunne jo starte med at købe en lovlig licens.

  • #2   12. dec 2009 din bærbar kan nok ikke trække det?...

    men ja, få en lovlig licens...

    det er pengene værd denne gang smiley

    har selv lovlig windows 7 smiley


  • #3   12. dec 2009 en lovlig licens hjælper ham squ da ikke en skid ? og magen til ustabilt lort skal man squ lede længe efter.

  • #4   12. dec 2009 Magen til uvidende inlæg skal man lede længe efter.

    Hvis man har en original windows 7 og det ikke vil installeres er det med garanti enten computeren eller brugeren der er noget i vejen med.


  • #5   12. dec 2009 Der er slet ikke en version der hedder extreme....

    Kun:
    - starter
    - home basic
    - home premium
    - prof.
    - ultimate
    og en enterprice, men det er kun på volumen licenser...


  • #6   12. dec 2009 Lars K, hvis dit windows 7 er ustabilt, har du enten en ulovlig downloaded udgave af det, eller også er din computer noget lort

    og nej der findes ikke en extreme version...

    desuden hvis du har lovlig licens, har du jo også ret til at få hjælp af de professionelle med dine problemer


  • #7   12. dec 2009 Bjarke G - ja ? og når han så kommer herind for at få hjælp så vælger du så at snakke uden om ?

    Janus M - det er installeret på en lorte computer korrekt men den burde nu stadig køre stabilt.


  • #8   12. dec 2009 nej...windows har minimums krav af en pc, og specielt hvis den ikke har ram nok, kan den ende med at køre a' *!!!!!* men altså...jeg køre selv med Windows 7 Pro. og har ingen problemer haft. og mit system er faktisk "gammelt"

    Core 2 Duo E6600, 2.4Ghz
    2GB DDR2 PC8500 RAM
    Geforce GTX260


  • #9   12. dec 2009 så hvis du køre med noget der er væsentligt mindre kan jeg godt forstå at den køre som en "trabant" smiley

  • Andreas B
    Andreas B Tilmeldt:
    apr 2008

    Følger: 1 Emner: 5 Svar: 28
    #10   12. dec 2009 Vista tager mere en Windows 7 ,
    så tror næppe at det er computerens hardware der er noget galt med her drenge. 4 gb ram og 2,5 ghz burde være nok smiley


  • #11   12. dec 2009 ja vista kræver mere. det er helt korret, men windows 7 kræver stadig mere end XP f.eks.

    og hvis ikke det er computeren jamen så er det manden bag skærmen smiley


  • Andreas B
    Andreas B Tilmeldt:
    apr 2008

    Følger: 1 Emner: 5 Svar: 28
    #12   12. dec 2009 jaa det fint drenge !!
    hvorfor købe det når det virker nu smiley


  • #13   13. dec 2009 Nicky J - okay så hvis du har en bil der kører af lort er du uvidende inden for det mærke ? jøsses da... jeg siger det kører af lort FORDI det kører af lort på den pc jeg har installeret det på... hvis microsoft de nu havde kørt en test af deres system inden de solgte det kunne de jo bare fjerne muligheden for at installeret det på min maskine.

    det må kræve en del i forhold til min ubuntu og min debian installation for det kørte bare MEGA godt begge dele.


  • #14   13. dec 2009 Lars jeg tror du vil gøre dig selv en tjeneste hvis du lod være med at skrive mere.

    Microsoft kan på _ingen_ måde sørge for at windows ikke må eller kan installeres på underlegne maskiner. Det er simpelthen ikke sådan det virker.

    Det ville være det samme som at have bil diesel bil der forhindrer tåber i at fylde benzin i tanken.


  • #15   13. dec 2009 Anders:
    Så har du vel også et fuldt overblik over alt den malware, der er inkluderet i din "extreme" pakke, samt den WGA aktivering du enten aldrig får, eller mister på et eller andet tidspunkt, som ellers skal sikre dig løbende opdateringer og programforbedringer.
    Og uden WGA vil din computer over tid, miste funktionalitet, automatisk genstarte og til sidst låse dig helt ude.


  • #16   13. dec 2009 Anders = Andreas
    sorry! smiley


  • #17   13. dec 2009 Bjarke G - nu har jeg udviklet software i over et årti og jeg kan godt finde ud af at lave et programel der kan tjekke hardware inden installation påbegyndes. Så måske det var bedre at du stoppede med at skrive smiley din sammenligning passer på ingen måde så den vil jeg ikke kommentere yderligere på.

    micma18 . - mon ikke der er nogen der udvikler en WGA crack smiley


  • #18   13. dec 2009 >> Lars
    Og mon ikke microsoft lurer den, næste gang du forsøger at lave en update...


  • Andreas B
    Andreas B Tilmeldt:
    apr 2008

    Følger: 1 Emner: 5 Svar: 28
    #19   13. dec 2009 Har haft det installeret i en dag nu ,
    og den har skam lavet opdateringen selv !


  • #20   14. dec 2009 micma18 . - det ved jeg så ikke noget om smiley men du har nok ret i at de gør hvad de kan mod den slags... spørgsmålet er vel bare om de er hurtige nok.

Kommentér på:
Hjælp til installation af Windows 7

Annonce