{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
1.240 visninger | Oprettet:

Supra Rondo kabler. {{forumTopicSubject}}

Så har jeg valgt kabler og de er osse hjemkommet.

Jeg fik den sædvanlige gode service og support hos AV-Vonnection så jeg valgte deres tilbud med krympefleks og terminering for 50 kroner ekstra.

Så de står mig i 550 kroner emd forsendelse og det "ekstra tilbehør"

Og hvordan lyder det så??

Ja hvad skal man sige, bassen er mere præcis og kontant og diskanten er osse en del mere nuanceret. Så jeg er godt tilfreds med handlen.

Et kabel jeg vil anbefale.

Billeder ses i min profil under anlægget som det sidste billede

Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Rengøring af lejlighed efter flytning 400 kr.
  • Opsætning af TV på væg 600 kr.
  • Vvs hjælp til vaskemaskine 300 kr.
  • udflytnings rengøring 1.600 kr.
  • Hækklipning 2.500 kr.
  • Klipning af hæk og fjernelse af affald 2.500 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  Supra Rondo kabler.
  • morten t
    morten t Tilmeldt:
    apr 2007

Følger: 1 Emner: 5 Svar: 851
    #1   16. okt 2009 Bruger samme kabel på min H/K -> XTZ kombination, men købte dem "desværre" samtidig med højtalerne, så en egentlig sammenligning med andre kabler jeg har rodet med, vil jeg forskåne dig/jer for..

Og da lyden som den er nu tiltaler mig rimeligt, så er det nok ikke det første der lige bliver skiftet ud smiley

• morten t
    morten t Tilmeldt:
    apr 2007

Følger: 1 Emner: 5 Svar: 851
    #2   16. okt 2009 Til de der ~40 kroner jeg gav meteren er jeg ihvertfald helt fint tilfreds

• #3   16. okt 2009 Ja jeg er rigtig godt tilfreds med dem, mellemtonen var en anelse skinger før, det er væk nu, så dem der siger man ikke kan høre forskel på kabler, ved ikke hva det snakker om

• #4   16. okt 2009 Helt sikkert også en god opgradering fra de harald-skrald kabler du har på billederne smiley

Men må nu indrømme at jeg synes de Supra Ply 3.4s jeg engang fik byttet mig til, var lidt for kedelige til min smag...

• #5   16. okt 2009 Jepp jeg fik osse anbefalet dem her i stedet for Ply kablerne, for han mente disse var mere åbne

• #6   18. okt 2009 Måske skulle man prøve dem.
    jeg bruger selv stadig noget gennemsigtigt no-name af en art.
    og det er jo bare ikke holdbart i længden.

• #7   18. okt 2009 Glæder mig utrolig meget at du er tilfredse med dem for har selv overvejet dem meget, så jeg vil ud og skaffe dem og skrive her hvad jeg syntes om dem. Kører med et sæt fra thansen lige nu på mine B&W dm602 og H/K AVR 255.

• #8   3. nov 2009 Så er handlen på plads, har købt 2x4 m (2,5mm, biwire) Supra rondo med terminering og nordost bananer for 350,- smiley

De skal hentes imorgen og jeg glæder mig utrolig meget.

Kommentér på:
Supra Rondo kabler.

Annonce