{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
1.036 visninger | Oprettet:

BD-afspiller {{forumTopicSubject}}

Har fundet disse BD afspillere med indbyggede HD-audio decoder og 7.1 analog output (RCA).
Der er jo forholdsvis stor forskel på prisen på disse afspillere. Mit behov er primært den analoge 7.1 udgang, noget netværkshalløj hvis det er brugbart og kan afspille tilpas mange formater. Derudover vil det være lækkert hvis den er kode/regionsfri.

Panasonic BD80 2500
LG BD390 3000
Oppo BDP-831 / BDP-83 5000
Pioneer BDP-LX71 7000
DENON DVD-3800BD 7500
Sony BDP-S5000ES 8000
Pioneer BDP-LX91 18000

Hvad er interessant???

Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Skift af Armaturer + ballofix 1.650 kr.
  • Montering af induktionskogeplade og trække et kabel til ovn/ airfreyer. 800 kr.
  • Rense tagrender 1.200 kr.
  • Opsætning af to lamper 800 kr.
  • drypbakker 600 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  BD-afspiller
  • #1   9. sep 2009 Tag Oppo. Der får du bedst gengivelse af DVD, den kan laves kodefri (også på BD siden) og har som du selv siger det 7.1 analog ud.

Men det er klart det bedste køb du kan gøre. På billedsiden er den eneste der kan sammenligne sig LX91'eren, og den er jo latterligt dyr.

• morten t
    morten t Tilmeldt:
    apr 2007

Følger: 1 Emner: 5 Svar: 851
    #2   9. sep 2009 LX91 burde ikke være et valg for nogen som helst medmindre man leger med udstyr i 200K+ klassen.. Fuldstændig vanvittig pris for en procentvis meget meget lav forbedring ifht oppe og lx71 som nok må regnes for noget af det "bedste til fornuftig pris"..

Jeg har ufravigeligt krav om bedst mulige dvd gengivelse idet jeg har ganske mange af dem som jeg gerne vil kunne se i optimal kvalitet fremover, så mit valg bliver oppo...

Som du selv skriver har de alle de features du søger (thumbs up for selv at lave lidt benarbejde, andre kunne lære noget her). Uden at vide det med 100% sikkerhed vil ejg tro at alle de nævnte kan gøres kodefri (ihvertfald dvd delen), men en mail til de forskellige producenter vil kunne opklare dette..

Uanfægtet hvad du vælger tror jeg ikke du bliver skuffet over nogen af de nævnte..

Held og lykke med valget smiley

• #3   9. sep 2009 Panasonic ligger for mig, som en af de klart bedste afspillere indenfor Bluray, men som Morten T osse har skrevet, så får du en god afspiller næsten uanset hvilken du vælger af de ovennævnte

Kommentér på:
BD-afspiller

Annonce