{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Bygge indendørs gibsvægge 8.000 kr.
  • reparation af tv 2.000 kr.
  • Demontering af garderobeskabe og bringer den ned ad trappen 1.400 kr.
  • Install a spotlight in leaving room 500 kr.
  • El arbejde af montering af tørretumbler og på montering af nyt 450 kr.
  • Håndvask sidder fast 625 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  Playstation 3 som afspiller
  • #1   26. jun 2009 Hey

Skal du tilsluttet din kommende PS3 til en surround reciver via HDMI kabel?

• Martin K
    Martin K Tilmeldt:
    okt 2008

Følger: 1 Emner: 35 Svar: 117
    #2   26. jun 2009 Planen er at tilslutte den til fjernsynet og køre lyden via optisk

• #3   26. jun 2009 Søg i forummet, da emnet har været oppe at vende 100 gange før.

• #4   27. jun 2009 PS3'eren er IKKE en god DVD afspiller, jeg ved ikke med musik, men jeg kunne ikke forestille mig den er særlig god!
    Den er tilgændgæld rigtig god til BLU-RAY!

• #5   27. jun 2009 Pga den, til film, overdimensionerede CPU er PS3 faktisk ret god til at opskalere dvd, så det er ikke helt rigtigt Mads.
    Men at det nok ikke lydmæssigt er særlig fantastisk er en anden sag. Dette gælder både ved filmlyd og CD lyd.

Men skal du mest af alt bruge den til afspilning af bluray/dvd og CD (dvs minimal spil) så vent på den kommende Oppo BluRay. (eller køb den kodefri version fra UK).

• #6   27. jun 2009 >> Nicklas
    Synes bestemt ikke PS3 er god til at opskallere. Ser bestemt en bedre opskalering af SD signalet i mit TV!

>> Mads
    Men ud over det med opskaleringen, så er min PS3 faktisk en ret habil DVD afspiller, når opskaleringen self. er slået fra! Vil bestemt kunne sammenligne den med "rigtige" dvd afspillere i 6000kr. klassen.
    Men der er altså også forskel på revisionerne af PS3, og mange oplever desværre det modsatte... Ved ikke hvor man sådan lige kan se revisions nummeret på min, men det var også den man kaldte 60Gb. udgaven med crome pg blank overflade. (Men der findes givet vis også forskellige revisioner af den?)

• Martin J
    Martin J Tilmeldt:
    nov 2007

Følger: 1 Emner: 6 Svar: 265
    #7   27. jun 2009 Kommer jo an på hvad man syntes godt er.

Jeg har både en PS3 og en Denon DVD-2500BT og kunne aldrig finde på at sætte en DVD eller Blu-ray på min PS3, det er den simpelhen for dårlig til, især på lydsiden.

• #9   27. jun 2009 Om jeg bruger opskalering eller ej, syntes jeg godt nok ikke den er ret god som DVD afspiller...vel under middel!
    Men jeg syntes at BLU-RAY afspilleren er bedre end f.eks. de Samsung jeg har haft kigget på, også de dyre modeller.
    Hvis man nu skulle have en bedre BLU-Ray afspiller end PS3'eren, hvad skulle man så vælge?

• Martin J
    Martin J Tilmeldt:
    nov 2007

#10   27. jun 2009 Mads "The Grinch" S >> Så skal du vælge sådan en jeg har.

Nemlig en Denon DVD-2500BT, det er sgu noget der dur.

• #11   27. jun 2009 Martin J
    Må man spørge hvad du har givet? og hvor du har købt den?

• Martin J
    Martin J Tilmeldt:
    nov 2007

#12   27. jun 2009 Mads "The Grinch" S >> Den er købt i HiFi-klubben og koster vist nok 6.000 kr nu.

Kommentér på:
Playstation 3 som afspiller

Annonce