{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
979 visninger | Oprettet:

D/A Converter ??? {{forumTopicSubject}}

Hvilken er den bedste måde for mig at forbedre min lydkvalitet? - Jeg kører med en Pc, og derfra med et billigt jack-stik til mine effektforstærkere. Jeg har købt et sosossystem/mediecenter som tager min musik fra min router istedet, og det er MEGET bedre. Hvis jeg stadig vil forbedre det, skal jeg så købe mig en D/A Converter eller et eksternt lydkort?

Michael.


Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  D/A Converter ???
  • #1   9. apr 2009 Jeg kan da lige fortælle, at det som jeg kører med er Nad C. 375 BEE / Nad C. 275 BEE / B&W Matrix 801 Serie No 3.

  • #2   9. apr 2009 Lars (Hubbi) C. - Hvilken Rasmus L, der er flere af slagsen.....

  • #4   10. apr 2009 Jamen tak for rådene! - Jeg fik at vide, at i mit sonossystem skulle der vist sidde en form for en D/A Converter i forvejen. - Jeg kan høre MEGET tydelig forskel med og uden sonos. Hvis tilfældet er, at der sidder en eller anden form for en D/A Converter i den, tvivler jeg på hvor stor forskellen vil blive ved at købe en ekstern. Der imod tænkte jeg på om et eksternt lydkort ville give en større forskel. - Er der nogen der har en bedre forklaring på det? Mit kabel fra min Pc til abnlæget er elendigt, men jeg vil ikke købe et nyt endnu, da jeg jo som sagt først vil have atyr på det med Dac eller ej...

  • #5   10. apr 2009 Jamen der sker jo ikke noget ved at spørge, så jeg vil prøve, at kontakte ham "Rasmus L. - Tak !!!

Kommentér på:
D/A Converter ???

Annonce