{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
1.959 visninger | Oprettet:

Trådløs "dac" / D/A converter ??? Hmm ....... {{forumTopicSubject}}

Hej "folkens" !!! -- Er der nogen her, som kan vejlede mig vedrørende en "Dac" (D/A converter)? Jeg skal bruge den til, at tilslutte imellem min pc, og mine to aktive højttalere. Da mine to aktive (Audio-engine5) højttalere desværre ikke er med remote-control, har jeg besluttet mig for, at det skal Dacèn så være, så er det problem løst. Men der ud over, vil jeg jo gerne have, at den også er trådløs. Det siges jo, at den trådløse udvikling er kommet op på et niveau, på højde med kabelforbindelsernes. Det ved jeg nu ikke, hvad jeg skal sige til, men har da tænkt mig, at forsøge alligevel. -- Jeg har kigget på en converter, som ligesom mine aktive højttalere er "audio-engine". Det er et sæt seperate trådløse enheder, som hver især sender/modtager. Jeg er ikke blevet klog på, om det er med remote-control eller ej. Prisen er på 599 dollars pr. sæt, hvilket jeg omregner til omkring 3500,-kr. + forsendelse. -- Da jeg synes, at det er lidt i den "dyre ende", beder jeg jer andre "nørder" herinde om hjælp.
V.H. Michael. : - )

Spar penge på din forsikring



  • Der er endnu ikke skrevet kommentarer

Kommentér på:
Trådløs "dac" / D/A converter ??? Hmm .......

Annonce