{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
1.062 visninger | Oprettet:

nicklas j
nicklas j
Tilmeldt:
10. okt 2007
Følger: 1 Emner: 2 Svar: 4

cerwin vega cls 15f hjælp til forstærk {{forumTopicSubject}}

hej hg smiley

jeg har li købt cerwin vega cls 15 f højtallere. men ved ikk hva jeg skal bruge som forstærker. li nu har jeg lånt en kammerats forstærker, en nad c 340. men jeg ved ikk så meget om det og vil gerne ha at de kan spille højt og godt selvfølgelig. men som sagt er jeg ikk den skabeste kniv i skuffen til det, og vil gerne ta i mod jeres bud om hva for en stærker jeg skal købe.

på forhånd tak


Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  cerwin vega cls 15f hjælp til forstærk
  • #1   19. feb 2009 køb en på 200 watt rms til hver kanal


  • nicklas j
    nicklas j Tilmeldt:
    okt 2007

    Følger: 1 Emner: 2 Svar: 4
    #2   19. feb 2009 okay tak smiley

  • #3   19. feb 2009 mike N du kan ikke abre sige at han skal have en med 200 watt rms. forstærkeren skal osse passe til dem rent lydmæssigt.

    nicklas J.

    Jeg synes du skal kigge nærmere på en NAD C372 eller noget af det ældre kraftige Yamaha, f.eks. Yamaha AX-890/892 som osse ville være ideel til dem.

    Jo mere effekt du kaster i røven af dem jo bedre spiller de.


  • #4   19. feb 2009 Hvis du vil ha godt med effekt så check min annonce. der er mere kraft end yamahas ax serie..
    Og det er en lidt sjældent forstærker sæt..:)


  • nicklas j
    nicklas j Tilmeldt:
    okt 2007

    Følger: 1 Emner: 2 Svar: 4
    #5   20. feb 2009 tak for svarende begge 2.

    torben : lidt kedeligt du kommer fra jylland, der er lidt langt fra kbh hehe


  • nicklas j
    nicklas j Tilmeldt:
    okt 2007

    Følger: 1 Emner: 2 Svar: 4
    #6   20. feb 2009 Allan A : har nemlig os tænkt meget over en nad c 372, men ville li se om der var andre forstærkere der kunne gøre det li så godt eller bedre. og måske os lidt billigere, men som sagt har jeg ikk så meget forstand på det, så ved ikk hva jeg skal kigge efter :S

Kommentér på:
cerwin vega cls 15f hjælp til forstærk

Annonce