{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
1.571 visninger | Oprettet:

Længde på Højtaler kabel??? {{forumTopicSubject}}

Hej til alle jer i dette forum

Får mig en "ny" forforstærker i morgen og i forbindelse med dette køb skal jeg til at køre balanceret hele vejen "effekt blokke, cd, og forforstærker" og skal ind og igang med at afmontere/trække nye kabler...

Og i den forbindelse vil jeg høre om der er nogle der har erfaring med længder a højtaler kaber, jeg kører med et sæt Audiovector M3 Signature mk.2 og kører trible wire på dem.

MIT SPØRGSMÅL. I øjeblikket er kablerne 4meter lange pr. Side, og vil høre om jeg vil få lyttebar forskel hvis jeg korter dem ned på mellem 0.50 og 1 meter pr. side???

Mit øvrige anlæg er. Lyngdorf cd 1, Vincent SP-991 mono blokke, og Lc Audios Sidewinder.

Håber på nogle gode råd om dette spørgsmål.

Vh. Søren.


Kommentarer på:  Længde på Højtaler kabel???
  • #1   30. jan 2009 det er noget farligt noget og udtale sig om (: formentlig derfor du ikke får så mange svar (:

    men personligt sys jeg du skal holde dit stereo opstillet så du har et par meter på hver side a anlæget 2,5-5 meter sys jeg er meget passende afstand mellem stereo hjtalere og dine ht kabler skal selvf kunne nå men sys du skal bruge en meter ekstra vis det så til gængæld kan kommer til og side ordenligt i stedet for de ligger og flyder (:
    håber du fik svar (: ellers spørg (: svare altid efter bedste evne (:


  • #2   31. jan 2009 Hej Casper,

    ja tak for svar, men ja det er rigtig som du siger det er et svært emne.

    Meen har beholdt længden indtil videre og rullet det så pænt sammen som muligt.

    Regner med jeg bliver klar til at oprette et nyt musikanlæg i morgen herinde "og så kunne du ji evt. tjekke det ud og give din mening "ja hvis jeg altså bliver stemt ind"

    Vh.


Kommentér på:
Længde på Højtaler kabel???

Annonce