{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• lampeudtag virker ikke + lampemontering 1.000 kr.
  • Rengøring af lejlighed. Ca 150 kvm. Der skal støves af. Støvsuges. Vaskes gulv. Ryddes op. 2 toiletter og et køkken. 625 kr.
  • Bygge indendørs gibsvægge 8.000 kr.
  • Vores overdækning på terrassen er utæt... 2.000 kr.
  • Samle børneseng og børnereol 205 kr.
  • Bøgehæk,voldsomt. 2.750 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  kan man låne i hifiklubben ?
  • #1   20. jan 2009 Nej det kan man ikke. Man kan købe udstyret og så kan man retunere det, hvis det ikke er tilfredsstillene

• #2   20. jan 2009 man ka ik låne, men man ka gi det tilbage hvis det er inden for 2 uger hvis man ik er tildreds og de ik fejler noget.. (de bliver testet og alle mulige ting)

• #3   20. jan 2009 altså hvis man køber det.

• #4   20. jan 2009 jeg mener nu de har kørt med låne princippet for et depositum engang men jeg ved ikke om de er holdt med det igen

• #5   20. jan 2009 I Odense kan man da låne, dog kræver de et depositum, et ret stort et faktisk=)

• #6   20. jan 2009 hva med at handle i en ordentlig butik smiley

• #7   20. jan 2009 Batmand, Hifiklubben retunere ikke vare når de endelig er købt... Det står i deres købsbetingelser...

Dvs. ingen 14dages returret

• #9   20. jan 2009 I århus kan man også låne, mod et depositium.

Men de "låner" helst ud fra Lørdag til Mandag.

• #10   20. jan 2009 Det samme gælder for hillerød ved jeg

• #11   20. jan 2009 I Aalborg, kan man også "låne" det man nu overvejer at købe, så man kan prøve om det passer til det værelse/rum det skal stå i, eller om det nu lyder som man gerne vil.

Kravet er bare at man skal ligge et depositum som er 50% er købsprisen, F.eks. 6000kr. = 3000kr. og så er der også en vis tidsperiode man har at låne det i.

skulle der ske noget med varen i "låne" perioden, så skal man self betale de penge man nu har lagt i depositum (altså man ikk får dem igen)...

• #12   20. jan 2009 jeg har flere gange lånt med hjem,de har sjovt nok en udlånsformular liggende.det er butikken i vejle jeg snakker om super service må man sige.og man behøver ikke smide depositum

• #13   20. jan 2009 JESPER K: jeg har købt et par ting efterhånden i hk jeg har altid fået 14 dages returret... jeg har leveret en sub tilbage og fik uden problem alle pengene tilbage.....

• #14   20. jan 2009 ja jeg har os lånt engan. da jeg kan ikke kun bestemme for om jeg skulle køb nad dvd afpiller eller denon smiley så jeg lånte begge med hjem uden depositum. det var den i helsingør. skal lige sigen denon blev hjemme hås mig smiley

• #15   20. jan 2009 Kenneth S:

Nej, ingen af delene...

Du har 2 års reklamations ret hvoraf de første 6 måneder er forhandlerens ansvar at bevise at vedkommne selv har lavet en fejl eller at erstatte.. de sidste 18 månder er det dig som forbruger der skal bevise at fejlen/defekten har været der fra fabrikken..

De 14 dages returret er hvis du har købt en varer uden at se den, eks over nettet eller telefon..

• #16   20. jan 2009 jo, det er en lov at man har 14 dages fuld fortrydelses/returret.

der er selfølgelig visse krav for at de kan tage den tilbage, men det er en lov.

• #17   20. jan 2009 Du har 14 dages fuld returret på ALT hvad du køber inden for elektronik og forbrugerteknik ud over computersoftware, mobiltelfeoner osv.

Og det er yderst sjældent, at du kan gå ind i en butik og låne deres udstyr med hjem, for at teste det igennem. Dette er b.la. en af grundene til at man har indført den 14 dages returret.

• #18   20. jan 2009 i århus gjorde de det, at de tog en gang med fluesmækkeren på onkeldan, og kom man så ikke med tingene igen, så betragtede de som køb

men nu trækker de pengene (det fulde beløb) på din konto, og så når du leverer tingene tilbage, så overfører de pengene igen

ja ja de bliver mere og mere smarte derinde, for så får de jo lige renter af jeres penge i slutningen af året...........ENDNU en af de mange grunde der gør at jeg ikke kan UDSTÅ den bix

• #19   20. jan 2009 Hvordan kan man skrive noget som er direkte forkert uden tilsydenladende at vide noget om emnet...

Værsgo:

(link fjernet)

• #21   20. jan 2009 det må man jo så sige er stort set alle butikker?...ihvert fald dem jeg har været i...

• Niels S
    Niels S Tilmeldt:
    dec 2008

Følger: 1 Emner: 6 Svar: 5
    #22   20. jan 2009 Hvorfor spiller folk så smarte når de ikke ved noget om købeloven.
    Det er butikkerne der har den ekstra service.

Det er kun ting købt over nettet, hvor der 14 dages fuldreturret, også selvom varen er åbnet

• #23   21. jan 2009 Det er jo lodret forkert hvad folk skriver (og det syntes jeg uheldigvis tit man ser herinde), og så er det jo ligegyldigt om de "fleste" butikker har 14 dages returret når det nu er sådan at det ikke er et krav..

De 14 dage gælder kun hvis butikken reklamere med det, at det aftales med sælger eller at handlen eks er indgået over nettet, telefon, eller lignende.. Man kan som udgangspunkt aldrig regne med 14 dages returret..

• #24   22. jan 2009 man kan i alle deres butikker og det er faktisk ret billigt og låne der inde forhold til alt andet der er ingen ranter vis man kan betale det inden for det første år (: har jeg hørt (: men der er selvf nogle krav man skal opfylde noget med minimums årsindtækt og ikke står i rki men der er et oprettelses gebyr man selvf skal betale (: men gå ned og snak med butikke det har de meget mere forstand på end alle os andre (:

Kommentér på:
kan man låne i hifiklubben ?

Annonce