{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
801 visninger | Oprettet:

Jakob  J
Jakob J
Tilmeldt:
12. feb 2006
Følger: 1 Emner: 2 Svar: 1

Hjælp mig med projektor valg.. {{forumTopicSubject}}

Hey allesammen..

Jeg håber i kan hjælpe mig.. Jeg har kigget på følgende projektorer:

NEC MT 1060 : Opløsning 1024 x 768
InFocus LP 770 : Opløsning 1024 x 768
Benq MP620 : Opløsning 1024 x 768
Sanyo PLV-Z3 : Opløsning 1280 x 720
Hitachi PJ-TX100 : Opløsning 1280 x 720

Jeg hælder mest til NEC og InFocus - pga. prisen. Jeg skal bruge projektoren til at se film og spille lidt på. Men jeg har ikke de store krav om high-end udstyr, jeg vil hellere have noget billigt og okay. Jeg er studerende, men er blevet træt af mit lille tv..

Er der nogle af de ovenstående projektor eller mærker i kan anbefale eller omvendt..?

Og er der nogen der ved hvor man kan købe billige pærer henne?

På forhånd tak..

\\Jakob


Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Hjælp mig med projektor valg..
  • #1   16. feb 2006 ville mene at en opløsning på 1024*768 er for lille..

  • Mikael J
    Mikael J Tilmeldt:
    nov 2005

    Følger: 1 Svar: 8
    #2   17. feb 2006 Du står i et kedeligt dilemma når du både vil spille og se film (går ud fra det er PC spil?).

    Du kna starte med at læse denne tråd som har meget god info:
    http://hifigalleri.dk/html/for_messageDetail.asp?MSG_ID=1065
    Bemærk specielt udlægningen af kontrast vs lumens

    Der ud over skal du ha fundet ud af om du vil prioitere PC spil eller konsol spil/film højest. For 16:9 opløsning er KLART bedste til film og konsol, mens 4:3 er langt nemmere at have med at gøre på PC (få spil understøtter 16:9 deafault, nogle kan hackes til det, men ultimativt må du nok nøjes med en skæv pixelmapping i de fleste spil).