{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
860 visninger | Oprettet:

Nikki P
Nikki P
Tilmeldt:
6. aug 2012
Følger: 1 Emner: 1 Svar: 2

lydfordeling..! hjælp mig..!! {{forumTopicSubject}}

Hej alle sammen har lige fået et ældre hjemme anlæg med go lyd og alt andet, Men så har jeg også fået en Xzound subwoofer som normalt er til en bil, og det kan jeg ikke lige helt få til at køre rigtigt. Der er ikke en subwoofer udgang på anlæget så derfor har jeg hørt at man kan sætte den i en højtaler udgang, subwooferen spiller også fint men højtalerne bliver stadig pint af bassen, så er der nogen der ved hvor man kan købe en lydfordeler og hvor stor den skal være. Ps. det må godt være en pris under 400.kr. på forhånd tak! smiley


Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  lydfordeling..! hjælp mig..!!
  • #1   7. aug 2012 det du mangler er også et delefilter da en bil bas normalt ikke har det

  • #2   7. aug 2012 Rune l.

    Samt en effektforstærker til at drive subwooferen, hvis trådstarters forstærker ikke skal bukke under. Formoder at han har sat den til sammen med en højttaler i én udgang på forstærkeren?


  • Nikki P
    Nikki P Tilmeldt:
    aug 2012

    Følger: 1 Emner: 1 Svar: 2
    #3   7. aug 2012 Hej igen. jeg har 8 udgange på forstærkeren, 4 af dem bruger jeg til højtalerne og 2 af dem bruger jeg til subwooferen. Ps. rune l ved du hvor man kan købe den og hvor stor den skal være, må godt være en pris under 400.kr


  • #4   8. aug 2012 det skal laves så det passer til den enhed du har og den passer med resten af de højtalere du har ang dele frekvenser og den slags

  • Nikki P
    Nikki P Tilmeldt:
    aug 2012

    Følger: 1 Emner: 1 Svar: 2
    #5   9. aug 2012 okay tak for hjælpen! smiley


Kommentér på:
lydfordeling..! hjælp mig..!!

Annonce