{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
665 visninger | Oprettet:

Stephan  C
Stephan C
Følger: 1 Emner: 11 Svar: 8

God ide eller?? {{forumTopicSubject}}

Hey allesammen..

JEg købt et surround anlæg i hifiklubben for små 14 dage siden..Selv højtalerne virker nu som de skal men subben driller stadigvæk..Har fået en masse hjælp herinde fra men intet virker..

Nu kommer spørgsmålet så eller rettere jeres mening vil jeg gerne ha'..

Skal jeg bruge 500 kr på at få en fra hifiklubben ud og ordne den sub??Eller hvad?

(link fjernet) ion/

På forhånd tak..

Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Fikse lampeudtag og lave stikkontakt 1.500 kr.
  • Slået græs, fjernet ukrudt i et lille stenbedog kørt affald på lossepladsen. Pap og haveaffald 1.200 kr.
  • Rod opgravning 1.250 kr.
  • Ekstra hånd i haven 500 kr.
  • Disposal of cardboard boxers 300 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  God ide eller??
  • #1   15. sep 2008 hvad er problemet????

har du ikk en hifi nørder som ven som kunne kigge på dit problem???

• Stephan  C
    Stephan C Tilmeldt:
    feb 2007

#2   15. sep 2008 Nej desværre ikke så meget nørd hehe..problemet er at min subben ikke vil spille når jeg ser tv og når jeg afspiller en dvd..Men den gør det når jeg spiller radio.?

• #3   15. sep 2008 hvilken forstærker har du???

• #4   15. sep 2008 og hvilken dvd har du???

• Stephan  C
    Stephan C Tilmeldt:
    feb 2007

#5   15. sep 2008 Denon avr-1708 afspiller på en ps3..

• #6   15. sep 2008 nu kommer jeg lige med en dum ide:

pak din sub og denon forstærker ned og kør så ind til hifiklubben og spar de 500.-

var det ikk en god ide?????

• #7   15. sep 2008 det er jo tros alt deres produkter.....

• Stephan  C
    Stephan C Tilmeldt:
    feb 2007

#8   15. sep 2008 Jo det har du sgu nok ret i..!Tror du så at de kan teste det for en?

• #10   15. sep 2008 ja hvorfor skulle de ikk det????

altså du har købt et produkt for 14 dage siden der ikk virker optimalt. forstærkeren er også købt hos dem.

altså du kommer med noget de har solgt til dig der ikk virker som det skal.
    det kan være det tager dem 10 sec. at lave det.

de gør alt for at vise at de har kunden er i fokus i deres butikker, så de vil da skyde sig selv i foden, hvis de ikk hjælper dig smiley

der kan ikk ske noget ved at prøve, men husk at komme mens der er minst kunder så er chancerne størst.

• #12   16. sep 2008 Har du læst manualen igennem???

For jeg mener at jeg kan huske at man skal ind i en menu på de forskellige kanaler feks. dvd, tv cd, og slå subben til og volumen til den

• #13   16. sep 2008 se side 22

(link fjernet)

• #14   16. sep 2008 Det burde egentlig være nemt nok. For det der sker når du ser film osv. det er at forstærkeren bliver forsynet med et 5.1 signal (e.lign.) Altså et signal som indeholder et sub spor, og derfor spiller den i de tilfælde!

Når du ser tv, så bliver den forsynet med et stereo sport (ala. 2.0) og derfor ikke noget decideret sub spor. Men lur mig om ikke forstærkeren har et indbygget filter, som kan snuppe alt lavfrekvens lyd fra alle de andre kanaler, og sende det til subben. Det er ihvertfald ret normalt!

Det kræver ofte bare at du aktivere det i forstærkeren, eller sætter højtalerne til small e.lign. så forstærkeren ved at dine højtalere ikke kan spille bas, og derfor sender den slags til subben.
    Har aldrig selv prøvet en denon, men på dem jeg har prøvet, der har da være rig mulighed for at justere det ind og aktivere de forskellige ting som man vil ha det!
    Evt. skal du ha gang i noget OSD menu (altså hvor du kobler forstærkeren til tv'et og får en udvidet menu op på skærmen?)

Kommentér på:
God ide eller??

Annonce