665 visninger
|
Oprettet:
God ide eller?? {{forumTopicSubject}}
Hey allesammen..
JEg købt et surround anlæg i hifiklubben for små 14 dage siden..Selv højtalerne virker nu som de skal men subben driller stadigvæk..Har fået en masse hjælp herinde fra men intet virker..
Nu kommer spørgsmålet så eller rettere jeres mening vil jeg gerne ha'..
Skal jeg bruge 500 kr på at få en fra hifiklubben ud og ordne den sub??Eller hvad?
(link fjernet) ion/
På forhånd tak..
feb 2007
Følger: 11 Følgere: 10 AV-enheder: 4 Emner: 26 Svar: 483
har du ikk en hifi nørder som ven som kunne kigge på dit problem???
feb 2007
Følger: 1 Emner: 11 Svar: 8
feb 2007
feb 2007
feb 2007
feb 2007
pak din sub og denon forstærker ned og kør så ind til hifiklubben og spar de 500.-
var det ikk en god ide?????
feb 2007
feb 2007
feb 2007
altså du har købt et produkt for 14 dage siden der ikk virker optimalt. forstærkeren er også købt hos dem.
altså du kommer med noget de har solgt til dig der ikk virker som det skal.
det kan være det tager dem 10 sec. at lave det.
de gør alt for at vise at de har kunden er i fokus i deres butikker, så de vil da skyde sig selv i foden, hvis de ikk hjælper dig
der kan ikk ske noget ved at prøve, men husk at komme mens der er minst kunder så er chancerne størst.
apr 2008
Følger: 1 AV-enheder: 1 Svar: 21
For jeg mener at jeg kan huske at man skal ind i en menu på de forskellige kanaler feks. dvd, tv cd, og slå subben til og volumen til den
apr 2008
Følger: 1 AV-enheder: 1 Svar: 21
(link fjernet)
jun 2006
Følger: 22 Følgere: 20 AV-enheder: 5 Emner: 51 Svar: 2.218
Når du ser tv, så bliver den forsynet med et stereo sport (ala. 2.0) og derfor ikke noget decideret sub spor. Men lur mig om ikke forstærkeren har et indbygget filter, som kan snuppe alt lavfrekvens lyd fra alle de andre kanaler, og sende det til subben. Det er ihvertfald ret normalt!
Det kræver ofte bare at du aktivere det i forstærkeren, eller sætter højtalerne til small e.lign. så forstærkeren ved at dine højtalere ikke kan spille bas, og derfor sender den slags til subben.
Har aldrig selv prøvet en denon, men på dem jeg har prøvet, der har da være rig mulighed for at justere det ind og aktivere de forskellige ting som man vil ha det!
Evt. skal du ha gang i noget OSD menu (altså hvor du kobler forstærkeren til tv'et og får en udvidet menu op på skærmen?)
God ide eller??