{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
1.751 visninger | Oprettet:

CD Mediet ??? {{forumTopicSubject}}

Hej alle sammen smiley

Vil høre hvor mange der stadig nyder godt af den gode gamle CD-Afspiller?

Og hvor køber i jeres CD'er henne ?

Jeg selv er næsten lige gået fra Tidal HiFi og Bluesound tilbage til CD-Afspilleren. Da jeg "kom til" at låne en lille Audio Block CD-Afspiller med hjem til små 3500,- For satan en forskel. Kan sammenlignes lidt med at det er lyd der kommer ud af den Bluesound og Musik der kommer ud af den Audio Block CD Maskine. Så kom glæden ved at høre musik rigtig tilbage. smiley


Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

  • Rengøring af 187 kvm hus 1.300 kr.
  • VVS nu og her opgave 2.000 kr.
  • Græsslåning 250 kr.
  • ukrudt i forbed, små brosten op, fiberdug på linien af brosten og nedlægning af sten igen 1.170 kr.
  • hækklipning 205 kr.
  • Opgravning og bortkørsel af buskbom og laurbærbuske i bed i forhave. 10.000 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  CD Mediet ???
Kommentér på:
CD Mediet ???

Annonce