{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
1.258 visninger | Oprettet:

kasper b
kasper b
Tilmeldt:
4. jul 2008
Følger: 1 Emner: 2 Svar: 1

Er det godt nok ? {{forumTopicSubject}}

Hey ville høre om der er nogle der kender noget denne forstærker eller mærket generalt?
http://www.etc-shop.de/_py_CAR-HiFi-Endstufen-2200-Watt-Endstufe-Verstaerker-SilverSonic-2200/a-821-26-104-0-0-0/

Og disse højtaler.

(link fjernet)

Ved godt at det ikke ligefrem er mærkevare i Danmark, men er ude efter noget billigt godt anlæg til prisen. Ikke noget der kan høres fra København til jylland smiley
Men må gerne kunne spille højt!

Jeg har bla. købt en 600W Blaupunkt Subwoofer fra Carsound som var på tilbud.


Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Er det godt nok ?
  • kenno
    kenno Tilmeldt:
    feb 2007

    Følger: 1 Emner: 41 Svar: 165
    #2   4. jul 2008 kan kun varmt anbefale at købe brugt, evt bed om test prøve før køb! . du spare afsindigt meget også får du mere for prisen. dummede mig selv første gange ved at købe nyt. hvor jeg så ku have fået bedre for det halve.

  • #3   4. jul 2008 Med sådanne effekt opgivelser, så burde det da skræmme de fleste væk, da man så ved at det hele er løgn og pure fantasi....

    Og de skyder sig selv i foden ved endda at underminere deres egne udsagn ved at skrive i manualen at den skal forsynes med en strømkilde på 40A.
    Det giver ikke engang et primært forbrug på 500w. og du skal nok ikke regne med at 1/3 del af den effekt overhovedet ender i højtalerne...


  • kenno
    kenno Tilmeldt:
    feb 2007

    Følger: 1 Emner: 41 Svar: 165
    #4   4. jul 2008 ja pas på reklame watt smiley . kig hellere efter mærket/producenten.
    også er det RMS og ohm man skal holde øje med smiley af hvad jeg har fået afvide.


  • #5   4. jul 2008 Forstærkeren er ikke af særlig god kvalitet har en kammerat som der har "lillebroderen" til den på huha ja 1800 W men den kan ikke engang spille en 10" Pioneer subwoofer op så hold dig fra dig

    Jeg vil anbefale dig at prøve at kigge på Thansens Xsound modeller der er også nogle billige men faktisk ganske okay forstærkere imellem
    Jeg har selv en Xsound Gold 2000 til salg med en bas 10" Boxter som du nærmest kan få smidt i nakken til en flad 500 lap og forstærkeren er allerede indstilliet til bassen så det er bare at sætte power på og og kabler i så er du kørende


  • Mads B
    Mads B Tilmeldt:
    maj 2006

    Følger: 1 AV-enheder: 1 Svar: 12
    #6   7. jul 2008 Der vil jeg så råde dig til Thansen Aka. Xsound. Det er noger skrammel. Har hørt det og det lyder forfærdeligt. Men hvis det er det budgettet er til så er det jo sådan det er.
    Ellers tag en smut forbi brugt marked. Der er mange gode ting til billige penge


Kommentér på:
Er det godt nok ?

Annonce