{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
2.281 visninger | Oprettet:

Anders C
Anders C
Tilmeldt:
20. jul 2015
Følger: 1 Emner: 1 Svar: 1

Reparation af subwoofer? {{forumTopicSubject}}

Hej. Jeg har lige købt en brugt bas:
Pioneer TS-W3004SPL
Den virkede kort efter at have tilsluttet den, men 'fadede' hurtigt ud. / svingede op og ned i lydstyrke. Den bevæger sig slet ikke nu hvor jeg sætter højtaler ledninger på.

Hvis jeg trykker med på midten af basenheden synes jeg det lyder som en fjeder der knirker svagt. Hvis det giver nogen mening.
Kan der betale sig at reparere den, det er en forholdsvis dyr enhed, og hvor kan det lade sig gøre, hvis det er? Jeg er fra Randers-området.
Tak


Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

  • Hej Kan du/i udføre opgaven med rydning af ukrudt mv. i haven? 1.600 kr.
  • Opvaskemaskine reagere ikke efter mit relæ var nede! 850 kr.
  • Nyt Toilet 1.700 kr.
  • Rengøring 1.000 kr.
  • Rengøring 1.000 kr.
  • Afmontering af vaskemaskine 500 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  Reparation af subwoofer?
Kommentér på:
Reparation af subwoofer?

Annonce