{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
1.329 visninger | Oprettet:

hjælp til bil anlæg {{forumTopicSubject}}

Hej . er lidt i tvivl..

min ven skal have anlæg i sin bil ..

1. sub
2. 6x9" i hatte hylden
2. 5,5" i dørsiden

vi har snakket om at købe en mono forstærker til hans sub , og en 4 kanals til de 4 andre højttalere .. Men hvordan sætter jeg 2 forstærkere til hans cd afspiller ?..

Eller skal jeg købe en god 5 kanals ?

og bliver det nødvendigt med en kondensator ?..


Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  hjælp til bil anlæg
  • #1   4. apr 2007 evt nogen radioer har også sub udgang hvs du kan undvære forstærkereme og bruge de 4 x 50 std watt

  • #2   4. apr 2007 Jacob: Hvorfor er en 5 kanals en dårlig idé? Har da fået ganske fornuftig lyd ud af min Audison Millenium Power 5.

    Peter: Vil man have god lyd kan det i aller højeste grad anbefales at bruge en forstærker, frem for at slutte højttalerne direkte til headuniten. En HU leverer meget sjældent noget der bare ligner 4 x 50w.


  • kenneth p
    kenneth p Tilmeldt:
    jan 2007

    Følger: 1 Emner: 10 Svar: 36
    #3   4. apr 2007 han skal få en radio med 3 linje udgange... for, bag og en sub det er helt klart det beste

  • Ketil L
    Ketil L Tilmeldt:
    nov 2006

    Følger: 1 Emner: 4 Svar: 44
    #4   5. apr 2007 kenneth p selvfølgelig er det det bedste...
    jacob R en 5 kanalers er en god ide hvis man bruger penge på det.

    Martin N
    ville anbefale en Audison SRx5 pris 3.299,- (lad dig ikk snyde af watt effekten, den sparker røv på de fleste forstærker og vil påstå at den sparker røv på alt i samme prisklasse)
    du skriver ikk hvilke enheder du har eller har i tanken men kan anbefale noget Rainbow til 6x9 og 5,25´er... og så en rainbow hammer sub. eller en valdium vis pengene er der. kan købes hos Carsound.dk

    håber ikk du vælger produkter fra t-svansen da denne forstærker fortjener bedre kvalitet...


Kommentér på:
hjælp til bil anlæg

Annonce