{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
Kommentarer på:  Summen i højtaler når morer køre
  • #1   16. aug 2019 Jeg ville gætte på en stelforbindelsen til anlægget måske ikke er i orden.


  • #2   16. aug 2019 Okay vil jeg lige kigge på

  • #3   17. aug 2019 Tror det er genarator støj ligger signal og strøm kabel op ad hinanden kan det godt fremkalde støj som går i takt med omdrejningerne på motoren har selv haft det problem

  • #4   21. aug 2019 Signal kabel og strøm kabel ligger i hver sind side af bilen det er kun det et højtaler kabel til venstre side der ligger sammen med strøm kablet

  • #5   21. aug 2019 Okay jeg ville prøve at flytte det over i den anden side hvis det muligt er det den højtaler der summer som der er ved strømkablet

  • #6   21. aug 2019 Støjen kommer fra begge side men kan prøver og flytte højtaler kabel over i den anden side

  • #7   21. aug 2019 Har meget svært ved at tro det er dine højtalerkabler (signalkabler her kan problemet opstå) tror mest på #1 er inde på det rigtige, at du har en dårlig forbindelse eller generatorstøj.
    Jeg ville trække både + & - direkte fra batteriet til din radio/forstærker, er det generatorstøj skal der et støjfilter monteres, jeg er ikke 100% inde i en generator men mon ikke der er en afkoblings kondensator i generatoren (og den kunne måske være defekt)


  • #8   23. aug 2019 Støj kan være både elektrisk båret og luftbåret. Er det luftbåret, så er det med at finde kilden der genererer støjen, og dæmp den der. Typisk med et R/C led, der ofte handles under navnet "Støjkondensator". Det kan være tændingsstøj, også ved elektronisk tænding, speciel efter fejlretning, eller ved defekte dæmper led / stel forbindelse..
    Det kan også være en defekt diodebro ved bilens generator.
    Ved elektrisk båret støj, dæmper man typisk ved forsynings klemmerne på apparatet, der generes.
    Jeg har aldrig hørt om støj der opsamles via HT kablerne!


Kommentér på:
Summen i højtaler når morer køre

Annonce