{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Hjælp til opvaskemaskine 1.000 kr.
  • Replacement of Toilet 1.000 kr.
  • Fjerne stikkontakt 1.000 kr.
  • TV-opsætning — der skal bores fire huller i betonvæggen. 500 kr.
  • Tilslutning af ovn 500 kr.
  • Låse dør op 1.145 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  Valg af LCD TV 32"
  • #1   20. aug 2008 personlig ville jeg tage samsungen af de to.
    jeg har lige fundet dem lidt billigere for dig igemmen www.hifipriser.dk
    der spare du en del penge iforhold til hifiklubben............

(link fjernet)

(link fjernet)

• #2   20. aug 2008 Takker, har også lige kigget på pricerunner.dk hvor jeg også fandt en masse billige priser.
    Hvorfor ville du tage samsung tv'et?

• #3   20. aug 2008 Jeg havde uden tvivl købt Sony'en, hvis jeg skulle vælge mellem de to.

- Den er mere fremtidssikret, da den kan modtage mpeg4 digital signaler.

- Den kan vise 24p true cinema, hvilket er praktisk hvis du planlægger og købe en blu-ray-afspiller.

- Den har også en højere kontrast. (Ja ja, jeg ved godt det ikke betyder helt vilde, men alt sammen hjælper jo. smiley )

- Og så mener jeg personligt også, at Sony'en har et pænere design.

Alt-i-alt er W4000'ern et lækkert tv, jeg var selv lige ved købe sådan en, sidst jeg købte tv (ikke i den i min profil!)

Men som John Z skriver, så køb den et sted på nettet, der er de langt billigere end hos klubben. Jeg vil dog også anbefale dig, at tage ud og kigge på begge, dit eget indtryk af tv'et er trods alt det vigtigste. smiley

/Søren

• #4   20. aug 2008 Hvad med at tage et 42" panasonic istedet? Det er større, bedre og billigere?
    Giver ret god mening hvis du spørger mig smiley

• #5   20. aug 2008 Jeg synes at det er lidt at overdrive, når jeg bare skal ha det til mit værelse. Mine forældre har et 37" hvilket jeg synes er alt for stort til mit værelse, derfor tager jeg ikke et 42" Panasonic smiley

Tak for din besvarelse Søren M, jeg vil lige studere det fjernsyn lidt nøjere.

• #7   20. aug 2008 Dan C >>

Det var så lidt smiley

Men jeg må nok sige, at Nicklas S har ret. Du får væsenligt mere ved, at købe en Panasonic PX80'er f.eks. Men ja, de er ofte ret store, især hvis man "bare" har et værelse hjemme ved de gamle. Men jeg ville nu overveje det alligevel, hvis jeg var dig. smiley

Hvis du står fast på, at alt over 32" er for stort til dit værelse. Så vil jeg anbefale dig, at kigge nærmere på denne http://www.pricerunner.dk/pi/2-1101049/TV/LG-32PG6000-Produkt-Info# . Jeg har ikke hørt andet end positive ting om netop denne model, jeg var da også tæt på, at købe 42"'ern. smiley

• #8   21. aug 2008 Jeg bestemte mig, trods mit lille værelse, et 40" sony Bravia TV, som jeg har hørt meget godt om. http://www.pricerunner.dk/pi/2-1083326/TV/Sony-Bravia-KDL-40W4000-Produkt-Info

Kommentér på:
Valg af LCD TV 32"

Annonce