{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
890 visninger | Oprettet:

Michael S
Michael S
Tilmeldt:
4. dec 2007
Følger: 1 Emner: 1 Svar: 1

Samsung LE40M87BD - kram? {{forumTopicSubject}}

Har igennem længere tid haft udkig efter et lækkert LCD fjernsyn, og er blevet forelsket i nedenstående:

(link fjernet)

Det skal bruges all-around, PS3 på et tidspunkt, DVD, PC-spil (DVI->HDMI), HD film (igen afvikles fra computeren).

Anbefalelsesværdigt?

På forhånd tak


Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Samsung LE40M87BD - kram?
  • #1   9. dec 2007 Købte det til mine forældre mens jeg selv købte et R88, og må indrømme jeg arver mig så grumt nu.. skulle have valgt det jeg også købte til dem, virkeligt godt fjernsyn til de penge!

    Har spillet PS3 på det, set Blue ray film, og HD trailers/klips fra computeren på det det kører det bare helt ginialt, vinder jeg 5000 til hjul sælger jeg mit gamle og køber sådan et smiley

    Kan klart anbefales


  • #2   9. dec 2007 Hmmm...det kunne jeg da godt finde på at købe...Men mon ikke priserne falder lidt til januar?

  • #3   9. dec 2007 Det kostede godt 12500 i sommers så da faldet en del, tror ikke det falder det store i januar

  • #4   9. dec 2007 Det kan godt være du har ret Kasper, jeg håber bare det falder lidt, så man kunne få råd til en PS3 oveni...

  • Michael S
    Michael S Tilmeldt:
    dec 2007

    Følger: 1 Emner: 1 Svar: 1
    #5   9. dec 2007 Bliver også først efter næste lønudbet. købet kommer til at finde sted smiley

    Kan være PS3eren kommer næste jul, hehe


  • Martin J
    Martin J Tilmeldt:
    nov 2007

    Følger: 1 Emner: 6 Svar: 265
    #6   9. dec 2007 Havde fundet mig noget med 100Hz teknologi i stedet for men ellers en ok skærm til prisen.

Kommentér på:
Samsung LE40M87BD - kram?

Annonce