{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
851 visninger | Oprettet:

LG plasmaskærm? {{forumTopicSubject}}

Hej med jer

Jeg skal anskaffe mig et fladskærms tv indenfor nærmeste fremtid, og har indtil videre være overbevist om at det skulle være et LCD TV.
Nu er jeg dog faldet over følgende tv:
(link fjernet)

Jeg har set det "live" i den lokale pc shop og det ser rigtig lækkert ud. Forleden kørte der en animeret DVD-film (evt. blue ray?) og det så rigtig lækkert ud - vildt flot kontrast i forhold til alle LCD skærme jeg har kigget på.
I dag så jeg det så med vise en tv-kanal fra kabelnettet og det så bestemt ikke godt ud. Billedet så meget "krystaliseret" ud (bedste beskrivelse jeg kan give). I hvert fald de dele af billedet der var i bevægelse.
Er det hvad jeg kan forvente mig, når jeg til dagligt skal kigge fjernsyn på denne skærm eller kan det være resultatet af et meget dårligt tv-signal jeg så i forretningen?

Er det et godt/dårligt køb til prisen synes I ?

Er der andre skærme (plasma) til højst 10.000 kr. I kan anbefale ?

Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Hjælp til opvaskemaskine 1.000 kr.
  • Replacement of Toilet 1.000 kr.
  • Fjerne stikkontakt 1.000 kr.
  • TV-opsætning — der skal bores fire huller i betonvæggen. 500 kr.
  • Tilslutning af ovn 500 kr.
  • Låse dør op 1.145 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  LG plasmaskærm?
  • #1   1. dec 2007 tror det godt kan være et ringe antennesignal.
    for LG er da ( efter hvad jeg har ladet mig fortælle )
    toppen af kransekaget.
    og dem jeg har set på at LCD / Plasma skærme fra LG.
    har jeg ik set det, som du beskriver.

men det kan da godt være jeg tager fejl.

• Martin J
    Martin J Tilmeldt:
    nov 2007

Følger: 1 Emner: 6 Svar: 265
    #2   1. dec 2007 Dennis J>> Er ked af at sige det men du er blevet fejlinformeret hvis du tror at LG er toppen for det er det bestemt ikke, nærmere midten.

Henrik B>> Du kan godt få en kanon skærm der står knivskarpt, både med DVD og antennesignal (husk forstærker) men så bliver den ikke større end 32" til den pris der.

• #3   1. dec 2007 Martin J
    der kan man bare se, hva skal man gå efter?

• Martin J
    Martin J Tilmeldt:
    nov 2007

#4   1. dec 2007 Jeg ville gå efter et Sharp eller et JVC da det nok er der man får mest for sine penge.

• #5   1. dec 2007 Hvad med et NAD?? efter hvad jeg har hørt og ikke mindst set (med mine egne øjne) Så er det et kannon godt billede til fornuftige priser...
    Her er et link.
    (link fjernet)

• #6   1. dec 2007 martin J

og af hvilken grund?
    bare fordi at man får mest for pengene, eller er det fordi de er af bedre kvalitet?

for i sidste ende er det jo det man går efter, er det ik?

• Martin J
    Martin J Tilmeldt:
    nov 2007

#7   1. dec 2007 Jeg vil mene at både Sharp og JVC laver bedre skærme end LG.

• #8   1. dec 2007 Det er ikke dit plasma´s skyld! Dog er LG absolut ikke en del af kransekagen... Det er kun Pioneer som hører hjemme der! Det gælder også Sharp og LG... men hver mand sin smag!

Kabel-tv er genrelt elendigt!!! Desuden er det de færreste forhandlere der har et kraftigt nok signal til at kunne vise på mere end to skærme af gangen... så hvis dette er tilfældet vil det med garanti blive bedre i din egen stue!

• #9   1. dec 2007 Ps. Samsung nye serie er genial hvis man ikke vil ofre det vilde på et Pioneer, ellers ville jeg foretrække et billigt Panasonic frem for de andre!

• Martin J
    Martin J Tilmeldt:
    nov 2007

#10   2. dec 2007 Morten R. H>> Var du afsted på messe i Berlin her i efteråret, for det lyder godt nok ikke sådan..

• #11   2. dec 2007 Berlin er ikke DK... Og hvad de to mærker på nuværende tidspunkt har i de dansker butikker er da bestemt ikke overvældende!

• Martin J
    Martin J Tilmeldt:
    nov 2007

#12   2. dec 2007 Nej det ved jeg godt at det ikke er.

Men hvis man tager de nye modeller fra begge mårker så er det da mindst lige så gode skærme som Pioneer.

• #13   2. dec 2007 Som sagt... hver mand sin smag smiley

• #14   3. dec 2007 Jeg vil også godt nok sige, jeg har aldrig set noget tv der kommer bare i nærheden af pioneer når vi snakker kvaliteten af alm antenne signal... og det er ren billedkvalitet og skarphed vi snakker...

men mht. det LG der, har ladet mig fortæller LG laver ok plasma tv, men har ikke selv set nogle endnu... men er godt nok ikke for glad for deres lcd tv, det kunne jeg aldrig finde på at købe!
    jeg er også selv ude og kigge lidt efter tv, og jeg har indtil videre nogenlunde besluttet mig for et panasonic til godt 8000, men nu har jeg lige fundet den der LG PT85 du skriver om til 8899 på pixmania.dk og til 7912 kr på den tyske pixmania, det er sq en iorden pris!
    ved bare ikke om det så kommer med tysk text tv eller sådan noget...

Kommentér på:
LG plasmaskærm?

Annonce