{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
1.355 visninger | Oprettet:

Sony Smart TV El Giganten {{forumTopicSubject}}

Hej HiFi Galleri.
Jeg har fået solgt min projektor, og skal nu ud og have mig et TV. Midt budget er bestemt ikke stort, og er derfor faldet over dette Sony Smart TV.
http://www.elgiganten.dk/product/tv-radio/fladskarms-tv/KDL48W605BBAE/sony-48-smart-tv-med-wi-fi-kdl48w605b?scid=ext_criteo

Jeg ved godt at TV'et kun har en scanningsfrekvens på 50hz, men kan Motionflow og 200hz backlight scanning gøre noget ved det?
Skal jeg holde mig fra det TV?
TV'et skal bruges til at se normalt TV og PS4.


Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Sony Smart TV El Giganten
  • #1   21. mar 2015 Jeg var ude og se på modellen, bare i 40" udgaven. Synes generelt billedet var flot, men da der så kom panoreringer i en film, var det som om hele skærmen bare hakkede. Den kunne slet ikke opdatere ordentligt når der skete en panorering og jeg fravalgte TV'et på baggrund af det - for om det så er i spil eller film, så er den hakken ikke noget jeg vil kunne indordne mig med.

    Jeg vil klart anbefale dig at gå ud og se på skærmen og så få afspillet noget materiale på den, som du selv forventer at sætte på.


  • #2   21. mar 2015 Er gået lidt op i pris; var nemlig ude og kigge. Blev et 50" UHD Panasonic til 5000 fra Bilka
    jeg giver dig ret, det Sony TV var ikke noget værd smiley


  • #3   24. mar 2015 jeg har den i 60" og det hakken du så casper er pga dårlige indstillinger. Dengang jeg modtog min med fragtmanden overvejede jeg at levere den retur pga. dårligt billede, men så fandt jeg en kalibrering til den og det er nu blevet et mega lækkert tv smiley
    Simon A - jeg håber der er hdmi 2.0 på dit nye tv, ellers bliver det svært at overføre et UHD signal til den, og det er jo en skam når nu den kan afspille det.


  • Chr C
    Chr C Tilmeldt:
    dec 2010

    Følger: 1 Svar: 2
    #4   25. mar 2015 Sonys w6 serie (som er dem i taler om) er ret rost. Bla. anbefalet på FlatPanels.

    Jeg så 40" udgaven i elgiganten, hvor den hakkede helt vildt, som du også beskriver.

    Købte så tv'et med hjem for at prøve det alligevel. Ud af kassen og ingen hakken overhovedet.
    Eneste irritation er at medieafspilleren (til usb) ikke virker alt for stabilt.

    Men tillykke med dit panasonic


Kommentér på:
Sony Smart TV El Giganten

Annonce