{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
1.095 visninger | Oprettet:

SALORA LED39st {{forumTopicSubject}}

Har lige i dag købt dette fine tv (fik et godt tilbud) smiley
Fint og flot op og hænge,
men så skulle det indstilles til de digitalkanaler jeg har gennem yousee... Jeg søger på alle de rigtige frekvenser og netværksID, bekræftet af yousee, så alt i orden der..
Men tv'et finder 38 kanaler, men 1/5 del virker ik og det er slet ikke alle dem jeg har( fuldpakken) søger jeg så alm. Tv kanaler så finder det 30 ca alle i god kvali. men det er jo ikke digi og heller ikke dem jeg betaler for.

Nogen der har prøvet sådanne et tv, og evt ved hvor jeg kunne have overset en indstilling eller noget andet.
Expert, hvor tv'et er købt står til et lille besøg fredag, med mindre der er en venlig sjæl der kan hjælpe mig...;)

Pft Kenneth


Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

  • Udskiftning af tagplade 1.200 kr.
  • Udskiftning afdørhåndtag til altandør 1.200 kr.
  • Altandør 1.150 kr.
  • Tætning af ovenlys vinduer 1.000 kr.
  • Ophæng af stort spejl i opgang 500 kr.
  • Hænge TV op, hænge hylde op og hænge gardiner op 500 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  SALORA LED39st
  • Just
    Just Tilmeldt:
    mar 2013

    Følger: 1 Emner: 5 Svar: 327
    #1   2. jun 2014 Og du er sikker på at du skriver det rigtige netværks id?

  • #2   2. jun 2014 Hvilket land har du sat det til? Der har på et tidspunkt været tv fra Samsung Panasonic LG osv som har haft dette problem... Det kunne afhjælpes ved at vælge Sverige som land i stedet....

    Prøv lykken


Kommentér på:
SALORA LED39st

Annonce