{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}

Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Soundbar
  • #1   4. maj 2014 Hmm ja hvad har du af forventninger?
    Jeg er netop selv hoppet på vognen og har fået mig en b&w panorama 2. Den koster dog 10.000kr men levere også lyd herefter syntes jeg.
    Og den er end ikke tilstillet.
    Mange siger dens lyd er forbedret en del ift 1'eren. Mens andre siger det er minimalt med forskel.
    1'eren kører pt på dba ikke brugt til 6000kr og kan måske forhandles?

    Betyder udseendet noget, ja så er der intet der er i nærheden af panoramaen:-)
    Det er simpelthen kunst:-)


  • Just
    Just Tilmeldt:
    mar 2013

    Følger: 1 Emner: 5 Svar: 327
    #2   6. maj 2014 Jeg har svært ved at se ham kaste 6000 efter en soundbar når han skriver billigt smiley

    Jeg syntes personligt soundbars er lidt en jungle. Især fordi jeg syntes der er byttet lidt om på rollerne, hvad angår de mange mærker.

    Hold dig langt væk fra Panasonics og lg. De kan simpelthen ikke lave soundbars.
    De der positivt kan overraske er Phillips og Samsung, hvis vi snakker de helt billige mærker.

    Jeg vil dog anbefale dig at gå på jagt på den blå avis. Søg evt. Efter nogle Yamaha soundbars. De spiller ganske fornuftigt og ses nogle gange helt ned i 1500-2000. Her kan du også selv sætte en subwoofer til. Hvillket i mine øjne er en kæmpe fordel, da der kan fås mange fede 6,5" subwoofere i dag, der spiller uhyggeligt præcis og hurtigt, perfekt til tv'et.


Kommentér på:
Soundbar

Annonce