{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
1.730 visninger | Oprettet:

Thomas H
Thomas H
Tilmeldt:
7. feb 2013
Følger: 1 Emner: 1 Svar: 24

Nyt tv {{forumTopicSubject}}

Vi skal ha nyt tv, og jeg er meget tæt på at købe et panasonic TX-P65VT60Y.
Men inden jeg kører visa-kortet gennem terminalen, vil jeg lige hører om nogen af jer har gode inputs til alternativer.

Jeg har både været i hifi-klubben og hos Soundgarden (Norsk hifi butik) og kigge MANGE gange.
Men der kan jo være tv på markedet, som de ikke føre og jeg så har overset.

4K tv er også velkomne!


Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Nyt tv
  • #2   26. nov 2013 Hvornår udkommer der tv med OLED?
    Og hvad er prisen for sådan et?


  • Thomas H
    Thomas H Tilmeldt:
    feb 2013

    Følger: 1 Emner: 1 Svar: 24
    #4   26. nov 2013 Det er også en ting jeg overvejer. Fordi det skal først bruges til juli-august når vores hus er bygget færdigt.
    Jeg vil bare ikke risikere at på glip af muligheden for at få et panasonic plasma før de udgår.
    Og et 4K 65" er nok ikke billigt. Og hvor hurtigt kommer 4K i gang ?


  • Just
    Just Tilmeldt:
    mar 2013

    Følger: 1 Emner: 5 Svar: 327
    #5   27. nov 2013 Tja. 65" 4k tv ligger jo i dag allerede nede omkring de 35.000,-
    Dog vil oled de første par år, få en væsentligt højere udsalgspris. Jeg vil umildbart gætte på mellem 60 og 75.000. Når vi rent faktisk ser mere end 1 produkt på det danske marked. Jeg ville ikke satse på dette. Især fordi der stadig er meget røre omkring signaler. Det vil squ være surt at smide 60k+ også skulle bruge en boks om 2 år.

    Jeg syntes vt60 er et super fedt tv. Men køber vi hus om et par måneder, hvilket vi sikkert gør. Så vil jeg altså ud og ha Samsungs ue75f6475. Hvorfor? Fordi jeg får ekstremt meget for de sidste penge. Billedet er måske en anelse dårligere. Men du får 10 ekstra tommer, en langt federe app menu, som faktisk fungere (Dette syntes jeg Panasonic har haft problemer med) Smartphone app'en fungere også perfekt også har den bare et design, som man er nød til at elske. Slut. A+. Og jo. Strøm betyder noget i den størrelse.

    Jeg syntes du skal se om det kan lade sig gøre at finde en butik, hvor du kan få lov at sammenligne disse 2 tv. For selvom Panasonics plasma gør det fantastisk, syntes jeg at denne Samsung gør det overbevisende godt på sort niveauet også er den utrolig lysstærk. Dette mangler Panasonic, desværre stadig en smule af.

    Men jeg kan jo skrive herfra og til i morgen. Specs betyder intet. Det er dine øjne der skal se på skærmen.


  • Thomas H
    Thomas H Tilmeldt:
    feb 2013

    Følger: 1 Emner: 1 Svar: 24
    #6   27. nov 2013 Tak for et godt svar Peter.

    Jeg synes faktisk de nye panasonic plasma håndtere modlys rigtig godt. Meget bedre end tidligere. Jeg kommer nok heller aldrig til at sidde og se en lækker film midt på dagen når solen står på.

    Og ang Apps? Hvor meget bruger man det? jeg har ikke haft et "smarttv" Jeg har et panasonic plasma fra 08 og et Pioneer Kuro fra cirka samme. Og med Appletv har jeg hvad jeg kan forestille mig jeg får brug for.
    Og ang strømforbrug, så bor jeg i Norge hvor strømmen er så billig at det bliver ikke en faktor jeg tænker på smiley

    Men jeg skal se på den Samsung du anbefaler inden jeg gør noget andet smiley


Kommentér på:
Nyt tv

Annonce