{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
1.031 visninger | Oprettet:

stefan S
stefan S
Følger: 1 Emner: 2 Svar: 2

Projektor og lærred ?? hjælp {{forumTopicSubject}}

Hej folkens jeg står og vil springe ud i noget helt nyt
Lærred og projektor så er der nogen der kan hjælpe mig med nogen perfekte sammensætninger ? evt mærker ? og hva jeg skal holde mig fra? jeg skal bruge rulle lærred men ved ikke målene på dem men rammen må max være 177cm bred og fra lærred til projektor er der 220cm. håber i kan hjælpe mig til en super fed sammen sætning så jeg for det bedste billede smiley mit buget på det vil ligge på 15.000kr

Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Nedrivning af væg 4.000 kr.
  • Ingen lyd på TV 500 kr.
  • Udskiftning af armatur til køkkenvask 1.150 kr.
  • Genbrugspladsen/ slå græs og fjerne ukrudt 1.650 kr.
  • Placering af opvaskemaskine inklusiv sokkel 1.250 kr.
  • Installation af opvaskemaskine 850 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  Projektor og lærred ?? hjælp
  • #1   26. okt 2013 Her er lidt godnat læsning. Det står hvertfald en masse smiley Men ikke lige specifikt om hver enkelt mærke, det må andre hjælpe med smiley

http://www.hifi4all.dk/content/templates/artikler.asp?articleid=357&zoneid=2

• Holger W
    Holger W Hjælpe-administrator

Følger: 25 Følgere: 25 AV-enheder: 3 Emner: 142 Svar: 1.481
    #2   26. okt 2013 den artikel er ganske ok, men husk på at den er fra:
    Af: Tape Connection - Venligst udlånt til HIFI4ALL.DK [28.05.2003]

altså over 10 år gammel smiley

Den snakker heller ikke om HDMI smiley osv smiley

• stefan S
    stefan S Tilmeldt:
    nov 2012

#3   26. okt 2013 Exe.lent der er jo noget grundlæggende i det men som holger siger mangler jeg noget der er med tiden og må sige der er noget at vælge i mellem problemet ligger i at jeg enten skal have et lærred der er 177cm bredt også har jeg 220cm fra projekter til lærred eller så det andet jeg kan gøre er 240cm lærred men så har jeg kun 170cm fra projekter til lærred og er det ikk alt for tæt ? Har de forbandet skråvæge smiley

• stefan S
    stefan S Tilmeldt:
    nov 2012

#5   28. okt 2013 Oka det kan lade sig gøre med de 3 meter til lærred fra projektor men så må lærred rammen max være 177cm andre problemet ligger i at det ikk kan lade sig gøre med fladskærm ellers havde jeg købt sådan et smiley har lige noget at tilføje da det er træls med skrå væge og en hissig kone så må jeg købe sådan et bose anlæg men men men bose lifestyle 48 kan det stadig følge med tiden ? Eller skal jeg bare holde mig til bose t20 eller bose v20 er der nogen der har erfaring med de 2 hva skal jeg vælge

• Jeanette D
    Jeanette D Tilmeldt:
    jul 2014

Følger: 1 Svar: 1
    #6   2. jul 2014 Hej Stefan. Jeg faldt over dit spørgsmål under en søgning i Google, så jeg måtte oprette mig for at besvare dig, da jeg havde kendskab til emnet.
    Jeg er indkøber og får også tilbagemelding fra brugerne i kommunen.
    I.f.m. vore køb af lærreder har vi brugt og bruger stadig et firma, der hedder Easytech Kontofrosyning.
    Hos dem fandt jeg nogle lærreder på tilbud.
    Jeg har lige tjekket dem igen, og de har stadig lærreder på tilbud.
    Du kan finde dem her: http://www.easytech.dk/shop/maanedens-tilbud-5021c1.html
    Held og lykke med dit forehavende.
    Giv mig lige en tilbagemelding, hvis du finder noget godt.

Kommentér på:
Projektor og lærred ?? hjælp

Annonce