{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
782 visninger | Oprettet:

Min projekter gik i sort. {{forumTopicSubject}}

Hej folkens.

Forleden dag da jeg brugte min projekter, gik skærmen i sort. Jeg tænkte "pis, det var den pære" og var så ved at bestille en ny, men kom så lige til at tænke på om det overhovedet er pæren der er færdig. Det er min første projekter, så aner ikke hvordan det skal se ud når pæren ikke kan mere.

Så drenge, går skærmen bare i sort når en pære i en projekter ikke kan mere?

Og et lille hurtig spørgsmål mere. Hvis man aldrig har rodet med en pære i en projekter, er det vel klart det bedste at købe den hvor den er monteret i huset, så er det ikke så galt at skifte, eller hvad?

Har været inde og kigge på forskellige pærer, og den org. er 300-400 kroner dyrere end en "erstatnings pære". Det kan vel ikke gå at spare der, eller hvordan?

Håber der er nogen kloge hoveder der vil tage sige tid til at hjælpe mig smiley

Mvh Morten.

Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Samle lounge sæt 270 kr.
  • Montere et skab 500 kr.
  • Handyman til små opgave 500 kr.
  • Ophægning af 11 billeder 1.250 kr.
  • Deep Cleaning of Two Bathrooms (Including Mold & Limescale Removal) 1.500 kr.
  • Ophængning af to lamper 700 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  Min projekter gik i sort.
  • #1   1. sep 2013 Hej, hvis pæren springer så er det jo ret klart at det er sort. Men det er sjældent at de bare springer lige med et. Med det mener jeg at man oftes altid kan begynde at se det er ved at være tid til den skal skiftes da den ikke er så kraftig mere, hvilket giver et dårligere billede. Men hvis du ikke har lagt mærke til dette så springer den jo selvfølgelig på et tidspunkt.

Jeg ville helt klart købe en original pære. Nu har jeg så ikke tjekket hvilken projektor du har men til min egen er valget ikke så svært. Originalt tilbehør:-)

Kommentér på:
Min projekter gik i sort.

Annonce