{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
1.145 visninger | Oprettet:

Kevin L
Kevin L
Tilmeldt:
10. jun 2013
Følger: 1 Emner: 2 Svar: 1

Panasonic 3d tv ? :) {{forumTopicSubject}}

Jeg har fået mit tv erklæret død ved securator der er tale om et 50" plasma fra panasonic. Den er død og får 5000 kroner at handle for, han kunne tilbyde mig modellen der er nyere end min med 3d, dog også plasma, men hvordan er tv'et nogle der kender til det ? smiley

Og hvis ikke er der så nogle af jer tv nørder som har et godt bud på et tv i den klasse jeg skal kigge efter smiley skal være 50" smiley

modellen der er død er: TX-P50X10
modellen der er mulig at få er: tx-p50xt50y


Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Panasonic 3d tv ? :)
  • #1   17. jun 2013 så længe du husker på at det er deres billigste plasma model, og den ikke har Full-HD, og det er en 2012 model, så får du et rigtig godt tv til billige penge, men jeg havde nok snuppet en TX-P50UT50Y som har Full-HD og koster ca. 500kr mere (så længe vi snakker de billige modeller fra Panasonic)

    men personligt havde jeg valgt at smide 3-3.5K mere og så købe TX-P50ST50Y (eller TX-P50ST60Y som er 2013 modellen) da det er billigste model med Infinite Black Pro panel, som ikke er i de 2 billege XT og UT modeller. og stadig til at købe for penge, og der får du virkelig et hak op på billedkvaliteten

    og hvis det er et spørgsmål om penge så havde jeg gået ned i en TX-P42ST60Y, og taget den i en 42" i stede for 50" (kan fås til ca. 6500kr)



  • #2   17. jun 2013 spar penge op og køb en vt50y

Kommentér på:
Panasonic 3d tv ? :)

Annonce