DØ gamle skod TV {{forumTopicSubject}}
Nu skal jeg simpelthen til at få skiftet mit gamle lille skod 14" TV ud, og dertil har jeg dog et par spørgsmål:
Jeg ser næsten aldrig normalt tv, bruger stort set kun mit tv til at se film på, mener derfor at jeg har to løsningsmuligheder:
1) Projektor (Min første indskydelse er): Sanyo PLV Z4 (kom endelig med andre forslag) + dertil hørende lærred, som skal kunne hænge ned fra loftet være max 140 bredt, hvad skal jeg kigge efter her? Skal det helst være gråt eller hvidt? Mit værelse kan stortset totalt mørkelægges! + 10 meter ledning mellem min DVD og projektoren, regner med at det skal være komponent? Hvad er pris for et ok? 600? + evt. tv tuner til hvis jeg skulle få lyst til at se lidt tv(hvilken?)
2) 32" LCD TV (min første indskyldelse): Samsung LE-32M71B (når det kommer, nogen der ved hvornår det bliver? Er der ellers nogen gode alternativer?) + 5 meter ledning igen komponent regner jeg med!
Ved projektor løsningen kommer jeg til at være 3 meter mellem lærred og projektor, vil det godt kunne lade sig gøre? Tænkte også på om det ville tænkes at der måske snart kom en opdatering af Sanyo PLV Z4?
Tror ikke jeg har flere spørgsmål lige umiddelbart, og ellers så kommer jeg jo bare med dem senere
Til sidst, jeg har ca 15k at gøre godt med, men budgettet kan selvfølgelig altid trykkes lidt mere, hvis det er nødvendigt for at få noget bedre!
okt 2005
Følger: 16 Følgere: 15 AV-enheder: 4 Emner: 86 Svar: 1.003
som tv-tuner køber du bare en digital modtager.. så har du digital tv
men altså.. LCD tv'et er godt til både tv og film..
projekter er bedst til film..
men da du er mest til film, ville jeg vælge projekteren..
maj 2006
Følger: 1 Emner: 6 Svar: 19
maj 2006
Slet ikke nogen flere der har noget at sige til om jeg skal købe en projekter istedet for et LCD TV?
nov 2005
Følger: 18 Følgere: 17 AV-enheder: 1 Emner: 21 Svar: 377
så hvis jeg husker rigtigt, så vil den nye m-serie nok blive billigere end r-serien.
hvor stort et rum har du? for det skal nok være af en vis størrelse før jeg ville anbefale en projektor..
maj 2006
nov 2005
Følger: 18 Følgere: 17 AV-enheder: 1 Emner: 21 Svar: 377
DØ gamle skod TV