{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
905 visninger | Oprettet:

Simon B
Simon B
Følger: 1 Emner: 6 Svar: 19

DØ gamle skod TV {{forumTopicSubject}}

Nu skal jeg simpelthen til at få skiftet mit gamle lille skod 14" TV ud, og dertil har jeg dog et par spørgsmål:

Jeg ser næsten aldrig normalt tv, bruger stort set kun mit tv til at se film på, mener derfor at jeg har to løsningsmuligheder:

1) Projektor (Min første indskydelse er): Sanyo PLV Z4 (kom endelig med andre forslag) + dertil hørende lærred, som skal kunne hænge ned fra loftet være max 140 bredt, hvad skal jeg kigge efter her? Skal det helst være gråt eller hvidt? Mit værelse kan stortset totalt mørkelægges! + 10 meter ledning mellem min DVD og projektoren, regner med at det skal være komponent? Hvad er pris for et ok? 600? + evt. tv tuner til hvis jeg skulle få lyst til at se lidt tv(hvilken?)

2) 32" LCD TV (min første indskyldelse): Samsung LE-32M71B (når det kommer, nogen der ved hvornår det bliver? Er der ellers nogen gode alternativer?) + 5 meter ledning igen komponent regner jeg med!

Ved projektor løsningen kommer jeg til at være 3 meter mellem lærred og projektor, vil det godt kunne lade sig gøre? Tænkte også på om det ville tænkes at der måske snart kom en opdatering af Sanyo PLV Z4?

Tror ikke jeg har flere spørgsmål lige umiddelbart, og ellers så kommer jeg jo bare med dem senere smiley

Til sidst, jeg har ca 15k at gøre godt med, men budgettet kan selvfølgelig altid trykkes lidt mere, hvis det er nødvendigt for at få noget bedre!

Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Dishwasher not working 900 kr.
  • Handyman 500 kr.
  • Udskiftning af dørbælg på Samsung EcoBubble vaskemaskine 750 kr.
  • Handyman needed – URGENT (Before 12:00 Today) 1.200 kr.
  • IKEA sofa moduler monteres 800 kr.
  • Stikkontakt 205 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  DØ gamle skod TV
  • #1   30. jul 2006 jeg ville vælge projekteren, jeg har os selv kigget på den selv samme projekter smiley
    som tv-tuner køber du bare en digital modtager.. så har du digital tv smiley "mener jeg man kan, eller tar jeg fejl ?"

men altså.. LCD tv'et er godt til både tv og film..

projekter er bedst til film..

men da du er mest til film, ville jeg vælge projekteren..

• Simon B
    Simon B Tilmeldt:
    maj 2006

#2   30. jul 2006 Ok... det lyder jo godt nok! Det var også min egen første indskydelse, hvad siger i så til hvilket lærred jeg skal købe, har forresten fundet ud af at min max bredde er 160 cm

• Simon B
    Simon B Tilmeldt:
    maj 2006

#4   30. jul 2006 Ok... det lyder jo rigtig lækkert, kommer den til at koste nogenlunde det sammen som den gamle model?
    Slet ikke nogen flere der har noget at sige til om jeg skal købe en projekter istedet for et LCD TV?

• #5   30. jul 2006 jeg synes at have læst et sted (mener det var hifi4all.dk) at r-serien fra samsung er af en høj kvallitet, og m-serien var en mere discount udgave..

så hvis jeg husker rigtigt, så vil den nye m-serie nok blive billigere end r-serien.

hvor stort et rum har du? for det skal nok være af en vis størrelse før jeg ville anbefale en projektor..

• Simon B
    Simon B Tilmeldt:
    maj 2006

#6   30. jul 2006 Det er omvendt, det er netop derfor at jeg gerne vil købe M modellen! Mit rum er egentlig ikke særlig stort, men som jeg skriver kan det godt lade sig gør med en lærred på 160 i bredden og så sidder man 2,6 meter væk, vil det ikke være ok? Eller bør jeg gå ned i lærred størrelse?

• #7   31. jul 2006 okay min fejl:)

Kommentér på:
DØ gamle skod TV

Annonce