{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
1.649 visninger | Oprettet:

Lasse H
Lasse H
Tilmeldt:
11. jan 2008
Følger: 1 Emner: 9 Svar: 11

TV til blu-ray og xbox? {{forumTopicSubject}}

Hej, jeg står og vil gerne have et nyt tv, helst i størrelse 46-50".

Design er ikke det vigtigste. Men det må da gerne være pænt at se på.

Rent teknisk er jeg ude efter det bedste til prisen.


Og lige et bonus-spørgsmål.

Da jeg skal bruge et hdmi kabel på 8-9m(Skal have konsol, blu-ray og forstærker stående i en reol i den anden side af stuen).

Er der nogen længde hvor hdmi kabler bliver dårligere? Kan huske at engang skulle man have noget specielt til usb for at man kunne have over 5m.

Hvad siger i f.eks. til det her kabel

http://www.av-cables.dk/billede_kabler/hdmi_kabel/hdmi_kabler/standard_speed_14_guldbelagt_hdmi_kabel_10_m_740_da.html



På forhånd, tak.


Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  TV til blu-ray og xbox?
  • #1   1. maj 2011 Jeg ville vælge noget lidt bedre af den simple grund at hdmi kabler bliver ringe ved afstande over 8 meter.. Får sikkert en masse modsigelser men jeg har et magen til det du kigger på og det er crap. MIt virker ikke halvdelen af tiden og jeg har derfor bare smidt det på loftet..

    Du må også lige tænke dig til at du får hvad du betaler for..

    Var det mig havde jeg købt dette:
    (link fjernet)

    Har selv clicktronic, dog ikke i 10m. Men 2 og 3 meter... Det er virkelig godt isoleret og stikkene er af god kvalitet og jeg har ikke oplevet at 230v strømstikkene har indflydelse på signalet i disse kabler.

    Supra kabler er generelt overpriced... men sikkert rigtig lækre...
    Qed er også nice.


  • #2   1. maj 2011 Og vil du have plasma eller led ??

    De fleste herinde vil sige plasma, jeg siger led.
    Så derfor er det vigtigt at vide hvad DU vil vælge..


  • Lasse H
    Lasse H Tilmeldt:
    jan 2008

    Følger: 1 Emner: 9 Svar: 11
    #3   1. maj 2011 Jeg er ligeglad om det er plasma eller led, bare det bedste til prisen.

    Havde ikke lige set det andet kabel der, det køber jeg så i stedet for


  • #4   2. maj 2011 Altså du kan godt bruge de billige, siger bare at det ville jeg ikke gøre..

    Jeg har sådan at jeg gerne vil give lidt ekstra for noget og så vide inde i mig selv at jeg ikke har sparet på noget og at kablerne/ ting jeg køber er af ordentlig kvalitet.
    F. eks køber jeg altid mit hardware ved shg.dk eller komplett.dk Aldrig ved andre butikker..

    Men til prisen tror jeg du skal kigge efter noget Plasma fra Panasonic, jeg ved at G20 og sikkert også G30 er nice smiley
    VT er lidt dyrere men nok også det bedre.. smiley


  • #5   2. maj 2011 A S. Du ved jo godt lige så såve som mig at der er forskel på om man vil have led eller lcd. led er tyndere og måske han vil have et lækkert tyndt tv som han kan hænge op på væggen!

    Lcd er lige så tykt som plasma så der er en forskel !

    Men ja vi er nok ret enige med G30 smiley

    Men jeg synes nu stadig at 10meter er et kritisk punkt hvor man burde overveje et lidt bedre kabel når vi snakker hdmi kabler af den simple grund at det er ret langt det skal trækkes... Men som jeg skrev tidligere er det op til ham selv smiley


  • #7   2. maj 2011 Der er heller ikke nogen forskel, der er bare bedre isolering i kablerne og det var det jeg prøvede at få ham til at forstå smiley Hvis kablet skal trække sammen med 230v kan signalet godt blive forstyrret..

  • Lasse H
    Lasse H Tilmeldt:
    jan 2008

    Følger: 1 Emner: 9 Svar: 11
    #8   2. maj 2011 Jeg har besluttet mig for at købe 50" G30.

    Vil i mene at det er bedre at købe det i hifiklubben og give 1000kr mere, fremfor at købe det over nettet?


  • #9   2. maj 2011 Spar da en tusse og nap det på nettet.

    Sku da ingen grund at at smide unødige gysser efter de tosser smiley

    Niels


  • #10   2. maj 2011 Lad vær med at købe det i klubben. De lokker dig med 2.5 års fuld garanti men du har 2 års garanti ved andre steder og for mig at se (til min store overraskelse) er der noget over klubben..
    Jeg har i hvertfald fundet ud af at jeg ikke vil købe mine hifi produkter der frem over smiley
    Bevares vil da gerne lytte på Dali højtalere men jeg vil godt nok ikke høre efter den DIREKTE ÅNDSVAGE OG LAVE STANDARD de har sat landet over..

    Jeg har oplevet sælgere der er direkte skræmmende fordi de skal promovere NAD så fandens meget!!!

    - Men nej køb du på nettet!!


Kommentér på:
TV til blu-ray og xbox?

Annonce