{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}

Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Samsung 50" 3D Plasma-TV PS50C685
  • #1   27. feb 2011 Det en absolut et rigtig fin skærm til de penge!

    Har selv storebroderen, og er egentlig overrasket over Samsung´s plasma paneler! Og hvis du går efter 3D bør du holde dig til plasma smiley


  • #2   27. feb 2011 Ps. Fona kørte et tilbud på samme skærm til 7999,-... men her fik man en ekstra value-pack med som indeholdte to ekstra 3D briller de fire Shrek film i 3D samt 3 naturfilm i 3D... Det giver en yderligere besparelse på minimum 1500-2000,- så hold øjnene åbne når der er disse pakker med i købet!
    Alene de ekstra briller koster 6-700 stk.!!!


  • Kasper S
    Kasper S Tilmeldt:
    jun 2007

    Følger: 1 Emner: 1 Svar: 4
    #3   27. feb 2011 Morten R. H
    Mange tak for svaret..
    Burde jeg vente på et evt tilbud, eller slå til nu ?
    Fona køre ikke med det tilbud længere og det lød heller ikke til de fik det igen, var inde at snakke med dem i lørdags..


  • Morten A
    Morten A Tilmeldt:
    dec 2010

    Følger: 1 Svar: 169
    #4   27. feb 2011 Jeg har omtalte skærm den kan du rolig købe, eneste du skal være opmærksom på er at stikne sidder bagudvendt, så der skal lidt plads til bagvæggen, og man kan komme i kambolage med ophænget.

    Jeg købte mit hos komplett for 8000 med 3 briller, komplet shrek 3D pakke, 8 blu-ray film og ikke mindst en samsun 3D blu-ray afspiller.

    Hvis du kigger på kompletts hjemmside under samsung tv + 50", kan du se de har lavet en bakkeløsning med omtalte tv + en blu-ray for 11.400 kr. Det er selvfølgelig helt hen i vejret da tvét alene koster 7000 og blu-rayen 1300. Det er dog meget normalt at køre med en kunstig høj listepris lige inden man køre tilbud, så lur mig om de ikke er ved at ligge i ovene til sådan et, spørgsmålt er så om der ryger, briller og film med eller noget helt 3.


  • Kasper S
    Kasper S Tilmeldt:
    jun 2007

    Følger: 1 Emner: 1 Svar: 4
    #5   27. feb 2011 Morten A
    Dvs jeg burde vente et par uger inden jeg gør noget ?
    Det eneste jeg godt kunne bruge var ekstra briller og evt film.
    Har en ps3, så afspiller har jeg ikke rigtigt brug for..
    Ved bare ikke om jeg kan vente smiley
    Havde egentligt bestemt mig for at bestille det i morgen.


  • Morten A
    Morten A Tilmeldt:
    dec 2010

    Følger: 1 Svar: 169
    #6   27. feb 2011 Tror ikke det bliver meget billiger end de 7000, hvis der kommer pakketilbud med blu-ray kommer det sikkert til at 8000 kr. har set de har kørt det af 3 omgange nu nogle gange med film og de ekstra briller, nogle gange uden, så mon ikke det bliver noget i den stil.

    Kan godt forstå du ikke kan vente, ville nok selv bare købe det så, men jeg er jo ikke dig smiley Der er massser på lager så de render ikke tør lige med det samme.


  • Kasper S
    Kasper S Tilmeldt:
    jun 2007

    Følger: 1 Emner: 1 Svar: 4
    #7   28. feb 2011 Kan squ godt lige prøve at give tilbuddet en lille uges tid, og så håbe på der kommer en slat briller oveni.

  • Kasper S
    Kasper S Tilmeldt:
    jun 2007

    Følger: 1 Emner: 1 Svar: 4
    #8   28. feb 2011 Nå nu er det købt.
    Kunne squ ikke vente..
    Håber ikke jeg fortryder..
    smiley


Kommentér på:
Samsung 50" 3D Plasma-TV PS50C685

Annonce