{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
2.835 visninger | Oprettet:

Kanaler forsvundet ? :( {{forumTopicSubject}}

Hej

Jeg har den store pakke fra yousee igennem min antenneforening. Da jeg så lige ville lave en ny autotuning på tvet, som jeg tit har gjort, så mangler jeg nogle kanaler. Det drejer sig bla om "mtv, voice, tvfilm, tvsport". Endnu mere underligt er, at der en gang i mellem er vh1 og andre gange ikke (har kørt autotuning mange gange nu). Yousee siger det nok er fordi jeg kun kan se mellempakken, men det passer ikke da jeg kan se alle de der tegnefilmskanaler og jeg betaler for den store pakke. Jeg havde alle kanaler før, men efter autotuning kan jeg ikke finde dem alle. Yousee vil så sende en teknikker ud til mig, men er bange for de siger det er min egen skyld og så får jeg en kæmpe regning.

Hjælp !


Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Kanaler forsvundet ? :(
  • #1   11. dec 2010 Bare rolig smiley Har selv prøvet det og det viste sig at være en fejl i væggen ved stikket smiley Så det blev lavet plus han også lavede helt nye kabler til både vores fjernsyn OG internet smiley Og alt sammen kostede.... Gratis ;o) Fordi fejlen i stikket jo ikke er vores ansvar og/eller skyld smiley

  • #2   11. dec 2010 det hjælper også hvis du kan vælge søgehastighed på dit tv

  • #3   11. dec 2010 Mange gange så lægger kanalerne flere steder i tv´et efter søgningen, prøv evt. at bladre alle kanalerne igennem og se om de dukker op.

  • #4   11. dec 2010 Det intet med kabler og gøre.

    yousee har frigivet en masse HD kaneler, og derved har de fleste tv Auto opdatering når det slukket, så dit tv har opdateret sig, og yousee har ikke meldt ud at de har gjort det, så derfor skal du fabriksindstille det og starte forfra.

    du ikke den eneste med det problem


  • #5   11. dec 2010 Ved at hos panasonic kan man gå ind i system og slå auto opdatering fra, og derpå stopper problemmet

  • #6   12. dec 2010 anders b - jo, de siger også det er gratis hvis det ikke er min skyld, men er bare lidt bange for at jeg lige pludselig står med en stor regning. men fårstår ikke hvordan der kan komme en fejl hos dem, bare ved jeg laver en kanalsøgning, hvorpå tvet ikke kan finde alle de kanaler jeg havde, før søgningen :S

    m. larsen - netværksid ? det drejer som et billedrørs tv som kører analog ?

    * MAJIK CABLE GUY * - mener jeg desværre ikke man kan..

    allan a - har gået alle 99 pladser igennem..

    thomas k - tror ikke mit tv har autoopdatering. de "forsvandt/kan ikke findes af tvet igen" efter jeg selv bad tv'et om at lave en kanalsøgning..

    andreas h - okay, men har lavet en ny kanalsøgning 10+ gange efterhånden, en gang i mellem får jeg vh1 med, men ellers mangler de andre stadig..


  • #7   12. dec 2010 Nå så lykkedes det da nogenlunde.. Efter en del tid i manuel program søgning fandt jeg de fleste af dem. Men undre mig godt nok, at tv'et ikke selv har kunne finde dem, eftersom der ikke har været nogle problemer de sidste 3 år :S

Kommentér på:
Kanaler forsvundet ? :(

Annonce