{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Bygge indendørs gibsvægge 8.000 kr.
  • reparation af tv 2.000 kr.
  • Demontering af garderobeskabe og bringer den ned ad trappen 1.400 kr.
  • Install a spotlight in leaving room 500 kr.
  • El arbejde af montering af tørretumbler og på montering af nyt 450 kr.
  • Håndvask sidder fast 625 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  15000,- TV eller Projektor ?
  • #1   3. feb 2010 Det kommer helt an på dit behov. Hvis du ser meget film og spiller konsol spil så kan en projektor være en god ide. Men hvis det er 50/50 med alm tv kiggeri og film så vil jeg anbefale et fladskærms tv. Evt. Et af de nyere panasonic plasma.

• #2   3. feb 2010 Skulle det være projektor beholder jeg mit gamle 32" Mirai til tv. og så projektor til film og spil
    Men får jeg 50-52" tv i god kvalitet bliver det gamle 32" self. skrottet

har været over og se på den nye samsung PS50B855
    (link fjernet)

Og en Panasonic TX P50G10
    (link fjernet)

Men ingen af dem kunne levere et ordentlig billede det var meget grumset og fyldt med strejer og sys da ellers det var nogle af de dyre tv

• #3   3. feb 2010 Panasonic g10 er MEGET bedere end dit nuværende tv. Panasonic laver de bedste plasma tv på markedet efter at Pioneer har lukket produktionen.
    Der kan være mange grunde til at det så dårligt ud i butikken, men det er sikkert ikke tv'et skyld.

Skal ikke kunne sige noget og samsung.

Hvis jeg var dig så bille jeg tage et plasma fra panasonic når budgettet ikke er større.

• #4   3. feb 2010 Okay, Men samtid var det samsung rigtig lækkert tv og han viste mig billede på panasonic og samsung fra både dr hd og sådan nogle kanaler og på dr hd stod samsung lige en tand bedre i sort end panasonic, men har os kikket lidt på store broren til G10 nemlig V10 men kan ikk finde de helt store anmelelde om den ?

Okay du ville holde dig fra projektor i den pris klasse ?

• #5   3. feb 2010 Hvis du tager g10 og så bruger 2500kr på en kalibrering så er jeg sikker på at du får et sortniveau der er bedere end samsung.

Prøv og kig lidt på flatpanels.dk Der er en masse guides of anbefalinger

Ja, hvis jeg skulle have en projektor så skulle jeg op i samme prisklasse som mit tv er. ca 30-40k før jeg gad at have en.

Du skal også huske at en projektor skal have skiftet pære engang imellem. Og den er forholdsvis dyr.

• #6   3. feb 2010 Okay efter de test jeg kan læse på flatpanels er samsung bedre end både G10 og V10 så bliver nok sådan et tv da jeg os syntes designet af den er utrolig lækkert

Kommentér på:
15000,- TV eller Projektor ?

Annonce