{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Problemer med køleskab 1.125 kr.
  • Hjælp til opsætning af TV på væg 500 kr.
  • 2 stk grille - en Weber kul grill med bord og en CharBroil gas grill med 6 tændere 700 kr.
  • Elektrikker 500 kr.
  • Installation af opvaskemaskine 1.000 kr.
  • Køleskab køler ikke 1.800 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  BenQ MP624
  • #1   13. sep 2009 Det er en formidabel dataprojektor... Rigtig god at have i kontorer osv. Men ikke desideret filmprojektor... Hvad skal du da bruge den til?

• Christian B
    Christian B Tilmeldt:
    sep 2009

Følger: 1 Emner: 3 Svar: 9
    #2   13. sep 2009 det er til film og spil osv. da jeg ikke har alverdens finanser og gøre med og da jeg så fandt en benq med hdmi indgang til den pris så er jeg faldet lidt for den.

• #3   13. sep 2009 Jeg tror egentlig også at det er en udmærket begynderprojektor. :o) Nu ved jeg ikke hvad du har fundet den til i pris, men det jeg lige kan søge mig frem til, er omkring 4.700 kr. Og det er helt fair...

Men kan du finde ca. 5.800 til en Infocus X9, så får du ENORMT meget mere værdi og billedekvalitet for pengene. Det vil faktisk svare til at give 1.100 kr mere, og få det dobbelte i ydelse... ;o)

• Christian B
    Christian B Tilmeldt:
    sep 2009

#4   13. sep 2009 ok kan se at den kun er på 1800 ansi lumens og mp624'eren er på 3000... men kan godt se at opløsningen er noget bedre. bare fordi jeg fandt det hele på getmore.dk du kender ikke et sted hvor de har lærreder til gode priser? for vil da lige end i hifiklubben og se på den Infocus der tror jeg.

• #5   14. sep 2009 Ansi lumens er slet slet ikke afgørende for om en projektor er god eller dårlig. :o) Og tallet ansi lumens kan man ikke rigtig regne med. Ingen projektor vil, i den virkelige verden, have et output der svarer til det tal. Men det giver en idé om hvor meget lyd der laver. Og selvfølgelig laver en dataprojektor mere lys end en filmprojektor. :o)

• #6   14. sep 2009 den der hedder mp-610,

sys jeg gør det udemærket når man ser film.

faktisk bedre end nogle fladskærme.

• Christian B
    Christian B Tilmeldt:
    sep 2009

#7   14. sep 2009 så har jeg bestilt en det blev en Optoma HD65.. håber den er god nok.

• Alex S
    Alex S Tilmeldt:
    sep 2009

Følger: 1 Svar: 7
    #8   26. sep 2009 Hej Christian B
    Har du modtaget din HD65?

Jeg er ret interesseret i den og kan generelt se på nettet folk er tilfredse med den. Men hvordan er den til DVD film? Hvor stort er dit lærred?

• Christian B
    Christian B Tilmeldt:
    sep 2009

#9   28. sep 2009 Hej Alex

den skulle meget gerne komme tirsdag. Det er jeg ihvertfald blevet lovet af hifi klubben. men skal nok lige skrive hvordan den er og bare rolig jeg er kristisk.. jeg har købt et 90" motor lærred til den.

• Alex S
    Alex S Tilmeldt:
    sep 2009

Følger: 1 Svar: 7
    #10   28. sep 2009 Det lytder godt, tak for det smiley

Kommentér på:
BenQ MP624

Annonce