{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Nedtagning af lamper, persienner og gardinstænger 3.000 kr.
  • Reparation af læk i vaskemaskkne 1.080 kr.
  • Haveanlæg 3.300 kr.
  • Algebehandling af terasse 500 kr.
  • Montere et par plissegardiner og en skrue til maleri 750 kr.
  • Reparation af AEG vaskemaskine 1.350 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  Plasma tv hvad ville i vælge ?
  • #1   24. jul 2009 eller skal jeg have et LED tv

• #2   24. jul 2009 Altså mange mener plasma er bedst

VIlle personligt og har personligt valgt et 46" LED.. kan bedre lide billedet på dem og dybten m.m

Folk brokker sig over jeg siger sådan smiley men det er mine øjne der bedst kan lide LED

• #3   24. jul 2009 Du skal da ihvertfald ikke tage et LED tv.

Hvad er vigtigst for dig? Funktionalitet og design eller billedkvalitet?

Er førstnævnte det vigtigste får du mest i PS50B855, dog stadig med fantastisk billedkvalitet.
    Er det sidstnævnte er det klart Pioneer der stadig har teten. Dog med lidt mindre funktionalitet (herunder de DLNA funktioner PS50B855 kan prale med).
    Fælles for dem begge er at de tager stor gavn af en prof kalibrering til omkring 2800,-

• Martin J
    Martin J Tilmeldt:
    nov 2007

Følger: 1 Emner: 6 Svar: 265
    #4   24. jul 2009 Fuck, betaler folk 2.800 kr for kalibrering...HAHA de sidste idioter er vist ikke født endnu.

Har selv en 55" "LED" skærm fra Samsung i min stue og den er jeg skam meget tilfreds med.

• #5   24. jul 2009 Hvis du regner med at få børn er de sidste idioter ihvertfald ikke født.

Har du set forskellen? Nej.
    Kan du så nedgøre det? Nej.
    Bliver du sej af at sige du har et latterligt overprissat tv? Nej.

Du bør vide hvad du udtaler dig om før du råber sådan op kære ven.

• #6   24. jul 2009 Pioneer PDP LX5090H har den bedste billede kvalitet og bedste sort niveau

• #7   25. jul 2009 okay tak for jeres svar

nu har jeg også selv stået og kigget på et LED tv og et pioneer plasma og det må jeg nu også sige jeg synes at plasmaén var bedst
    det endeste der er rigtig fed ved LED er at den er så tynd..

men det jeg er udde efter er en der rigtig kan vise kvaliteten på mine Blu-Ray film og så skal det være omkring 50" så det lige som i bio smiley

• #8   25. jul 2009 Jeg kan kun anbefale den Pioneer, jeg har selv en magen til og den er jeg fuldt tilfreds med, også selvom jeg ikke har fået den kalibreret endnu.

• #9   25. jul 2009 hvad koster den pioneer så ?

og hvad er strømforbruget osv ?

LINK tak!!!!

• Martin J
    Martin J Tilmeldt:
    nov 2007

Følger: 1 Emner: 6 Svar: 265
    #10   25. jul 2009 Nicklas S >> Nåå hvor er du klog og ved en masse tingo m mig.

Jeg har set forskellen og den er stor men nu har jeg en kammerat der kan gøre det for mig og han tager ikke i nærheden af havd du siger.

Jeg har bestemt ikke en skærm jeg har betalt overpris for kan jeg love dig, da jeg med 100% sikkerhed betaler mindre for mine skærme end hvad du kan få dem til, men nok om det kloge Åge.

• #11   25. jul 2009 Har set den Pioneer til 19299 ved http://www.ktradio.dk/
    Strømforbruget er 438 W tændt og 0,3 W slukket, mere info kan ses på http://www.pioneer.dk/dk/products/62/63/413/PDP-LX5090H/specs.html

• #12   26. jul 2009 Tommy N

har du selv såden en?

Kommentér på:
Plasma tv hvad ville i vælge ?

Annonce