{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
3.454 visninger | Oprettet:

Max længde på antennekabel {{forumTopicSubject}}

Hej HG,

Fra den boks, hvor stofa signalet kommer ud og hen til mit fjernsyn i den anden ende af lejligheden vurderer jeg at jeg skal bruge ca 25 meter kabel. Er det et problem at have så langt et kabel, eller kan det godt lade sig gøre?.

Jeg kan se at man kan købe en signalforstærker som man kan sætte et sted på kablet, virker de? og hvor på kablet skal den sidde i forhold til der hvor signalet kommer ud af boksen?

Forringer der kvaliteten at sætte et t-stykke på for at dele signalet? Jeg skal køre med 3 fjernsyn igennem lejligheden.

Har i nogle gode links til hvor man kan købe et godt antennekabel, en signalforstærker og nogle gode antennestik?

MVH Jens

Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Udskiftning af blandingsbatteri i bad 500 kr.
  • Reparation af klippo plæneklipper. “ rekyl” og snor mangler efter sigende. + tjek 900 kr.
  • Reparation af taginddækning / tagfals ved tagvindue (2 små steder) 1.200 kr.
  • udskiftning af lås 530 kr.
  • Rengøring 2.300 kr.
  • Problem with wanshing machine, probably with the door (Bosh, error -61) 650 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  Max længde på antennekabel
  • #1   16. jun 2009 25m kan godt være for langt, lige som et T-stykke ik ligefrem er det bedste for et signal.
    men så er det, som du selv siger, godt med en forstærker på, og i dit tilfæde vil jeg nok starte med at prøve
    bare at sætte det op uden forstærker, da det kan være at dit signal ind i lejl er stærkt nok.
    så kan man altid sætte en forstærker op hvis det går helt af H til.

• #2   16. jun 2009 jeg kører selv med 3 tv'er os for deres signal via et T-stik og jeg kører med nogle antennekabler fra Click-Tronic ( http://www.av-connection.dk/?PGr=32&ML=316 ) de giver et super signal og jeg har ingen problemer med nogle af tverne med signal styrke osv... Jeg har prøvet antenneforstærker for at se om det belv bedre signal m.m men det blev utrolig dårligt og der som en smule sne på alle mine kanaler og MTV forsvandt helt så var jeg dig ville jeg prøve første omgang uden antenneforstærker

Kommentér på:
Max længde på antennekabel

Annonce