{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
2.502 visninger | Oprettet:

Michael L
Michael L
Følger: 1 Emner: 2 Svar: 3

Samsung vs Sony 200hz {{forumTopicSubject}}

Hej allesammen..

jeg skal til at investere en ca 16.000,- i en 46" lcd.

men jeg er lidt tvivl om det skal være samsungs 46 Ultra Slim LED TV.
(link fjernet)

eller sonys 200hz bravida.

http://www.cinemagic.dk/shop/sony-kdl-46z4500-4290p.html

det kan værre der er nogle der har nogle agumenter for hvad er bedst til pengene.

Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Hæng hylder op 930 kr.
  • Rengøring 700 kr.
  • easy bed assembly 480 kr.
  • Rengøring af 55 m2 lejlighed. 500 kr.
  • Hjælp til at flytte rullegardiner + dør 850 kr.
  • samling af højskab 1.000 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  Samsung vs Sony 200hz
  • morten t
    morten t Tilmeldt:
    apr 2007

Følger: 1 Emner: 5 Svar: 851
    #1   27. apr 2009 Den er svær den der... De nye samsung skærme er jo lige kommet ind på banen, så det er de færreste der har dannet sig et indtryk af dem endnu..

Sonys z serie er overhovedet ikke tosset, men i sidste ende er det jo dine øjne der skal nyde skidtet..

Ud og kig på begge modeller, gerne med let kritiske øjne, og vælg så den af de 2 (eller måske en helt tredje), der passer netop dig..

Held og lykke med din nye skærm, glæder mig helt sindsygt til der er lønningsdag og jeg skal ha en ny smiley

• #2   27. apr 2009 Altså nogle er jo til det ene eller det andet så det er ldit svært for os at definere hvilken skærm der er bedst.

Du skal ud og opleve begge skærme i levene live, med både blu-ray og hd-billede for at kunne bedømme hvilken der passer bedst til dine behov.

Det er dine øjne som skal være tilfredse med dit valg og ikke vores.

Men husk for guds skyld, at få begge skærme demonstrret med de nyeste billedformater (Bluray samt HD-TV)

God fornøjelse

/ Allan

• #3   27. apr 2009 Jeg vil nu mene at det er mindst ligeså vigtigt at få dem demonstreret med almindeligt SD signal da du så kan se hvorledes skærmene skalerer materialet.

Hvis du ikke har brug for DLNA kan du med fordel vælge 6050 fra samsung. Den og 7050 er identiske billedmæssigt.

Du kan lige se en test af 6000 serien her;
    (link fjernet)

Evt se den video nederst på siden, der også meget godt forklarer om de ulemper der er ved skærmen og LED teknologien generelt.

Overordnet set ville jeg af de to vælge Z4500. Dog giver jeg ikke meget for deres 200hz system og ville i sidste ende uden tvivl vælge W5500, da deres 100hz system bør være rigeligt til de fleste og Bravia Engine 3 bringer klare forbedringer i forhold til Bravia Engine 2 (som Z4500 bruger).

Når alt dette er sagt skal det, som altid, siges at skal du have det billedmæssigt bedste, kommer du ikke uden om Panasonic plasma skærme.

• morten t
    morten t Tilmeldt:
    apr 2007

Følger: 1 Emner: 5 Svar: 851
    #4   27. apr 2009 Nicklas S: Med fare for at starte endnu en ligegyldig lcd/plasma debat her på siden, vil jeg lige indskyde at med 16000 i budgettet, burde han kigge over panasonic smiley

Og nu, ikke mere om plasma, da det fremkommer ret tydeligt at det er lcs manden påtænker at købe smiley

• Michael L
    Michael L Tilmeldt:
    apr 2009

Følger: 1 Emner: 2 Svar: 3
    #5   27. apr 2009 jeg fortrækker dog mest designet på samsung, det er nu meget fedt at den er så tynd og stilren.
    men på Samsungen UE46B7050 står der Motion Plus 100 Hz/200 Hz 100 Hz Motion Plus, er det samme som sonys 200hz, eller hvordan ligger landet der.

og til niklas jeg synes ikke pris forskellen er særlig stor på samsungUE46B6050 og samsungUE46B7050, det kan næsten ikke betale sig at købe UE46B6050

• #6   28. apr 2009 Har selv Samsung og jeg er rigtig godt tilfreds med mit. Det har flotte og kontrolerede billeder.

Min har har Sony og det har osse flotte billeder

Så igen det er en smagssag hvad man kan lide.

Kommentér på:
Samsung vs Sony 200hz

Annonce