{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
1.424 visninger | Oprettet:

anders a
anders a
Tilmeldt:
20. okt 2007
Følger: 1 Emner: 8 Svar: 7

Panasonic TX-P50G10E lidt hjælp! {{forumTopicSubject}}

hejsa alle sammen vil høre lidt om jeres erfaring omkting dette tv Panasonic TX-P50G10E

skal bruge til b-ray ps3 xbox360 og selv alm tv

men ved ikke om jeg er inde på det rigtige i den pris klasse. syntes selv ved ar bruge søge maskinen at jeg har læst meget godt om denne skærm.

har også kigget på pioneer PDPLX5090H men jeg har et problem med denne skærm-- og det er at der ingen højter er i den.. og gider ikke og skulle kører det over sorrund hver gang jeg sak lae evt alm tv. nyheder

håber i kan hjælpe mig lidt


Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Panasonic TX-P50G10E lidt hjælp!
  • anders a
    anders a Tilmeldt:
    okt 2007

    Følger: 1 Emner: 8 Svar: 7
    #1   10. apr 2009 ja oki måske gik det lidt for stærkt. kan se der er en dele taste fejl. sorry.

    evt hvis i ved hvor det kan handles til en god pris smiley


  • #2   10. apr 2009 Man kan jo tilkøbe høtjalere til 5090H for omkring 1000kr.
    Pioneer er klart en bedre skærm, tror dog du får lidt problemer med at skaffe den. Når det er sagt er G10 bestemt et fantastisk alternativ! Panasonic har endelig fundet et design der rent faktisk ser godt ud, samtidig med de når fantastiske dybder i deres sortniveau. Ikke på pioneer niveau, men sort er det sgu!
    Kan sagtens anbefale begge skærme. Og G10 er imo klart den bedste skærm til prisen idag.


Kommentér på:
Panasonic TX-P50G10E lidt hjælp!

Annonce