1.206 visninger | Oprettet:  FølgFølg ikke 8 Svar

LE40A796 VS 37pfl9603H LE40A796 VS 37pfl9603H

Jeg har harft philips tv på prøve i weekenden og det er et rigtigt lækkert tv, men jeg ved ikke hvor godt det er i forhold til det samsung jeg har skrevet, da jeg ikke kan finde samsung tv nogen steder, spørger jeg jer hvad i ville vælge a de 2 tv´er..?

Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Opsætning af Persienner 700 kr.
  • Hvepsebo 900 kr.
  • Klippe hæk, en side og top samt bortskaffelse af afklippet samt en lille bunkehækkeaffald 850 kr.
  • Stikkontakt ydervæg 1.200 kr.
  • Havemand 500 kr.
  • Hænge TV op på væg 640 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  LE40A796 VS 37pfl9603H
  • mick c
    mick c Tilmeldt:
    jul 2008

Følger: 1 Svar: 7
    #1   18. mar 2009 samsung på grund af at jeg hader phillips produkter da jeg har måtte smide et tv ud da det gik i stykker lige efter garanti forsvandt og det ville koste 4500 at lave og så har jeg haft et fladsærms tv som røg til reperation 3 gange hvor jeg til sidts fik et sony og det dur dælme.

• #2   18. mar 2009 hvad med at kigge på Panasonic? de har lige lanceret nogen nye modeller som er top fede! jeg køber selv TX42X10 i næste uge og det er virkelig et fedt tv!!! koster 7500 hos tape connection.. Den forgænger th42px80 kan købes til 6000 og det er også et rigtig rigtig godt tv!!!!

• #3   18. mar 2009 vil vove og påstå at de samsung modeller ikke kan følge med panasonic...

• #4   19. mar 2009 Samsung kan nemt følge med Panasonic

Hvad skal tv´et bruges til kasper J?

kabeltv? parabol?

I tilfældet af at du skal have en skærm til kabeltv, så vil jeg anbefale dig en skærm med indbygget MPEG4 tuner og DVB-C.

Så kan du se HD kabeltv uden at skulle benytte en ekstra boks fra f.eks. YouSee. Du skal dog være opmærksom på, at du skal bruge et CA modul til at montere iskærmen. Dette CA modul gør, at du kan sætte dit digitale kabeltv kort direkte i skærmen.

Både Samsung, Philips & Sony laver fornuftige skærme med de ting indbygget.

Jeg ville anbefale dig at tage ud og se på nogle forskellige modeller, som opfylder de krav du har.

Du skal osse overveje om dit tv, skal kunne vise Full HD, for det er temmelig nødvendigt, hvis det skal bruges til Bluray film, højtopløselige konsol-spil osv.

• #5   19. mar 2009 sony er jo også lige kommet med en ny serie.. bravia W5500

• #6   19. mar 2009 Jepp, og det er en god serie.

• #7   19. mar 2009 det er kabel tv og har harft philips´en på prøve som skrevet i artiklen og den er super fin...

Kommentér på:
LE40A796 VS 37pfl9603H

Annonce