{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
455 visninger | Oprettet:

Projektor / alm. TV. {{forumTopicSubject}}

Hejsa.. Jeg skal til at flytte i lejlighed her om et par måneder med kæresten. Jeg spiller en del PS3 og Wii når kammeraterne er på besøg, samt. ser en masse film med kæresten.

Jeg har i forvejen et 37" fladskærm som jeg er godt tilfreds med, men det kan jo aldrig blive stort nok.

Jeg har forelsket mig lidt i en af mine bekendtes projekter + lærred, da vi spillede en omgang Fifa..

Derfor er mit spørgsmål, da det egentlig kan erhverves forholdsvis billigt: Bliver man træt af det, hvis man bare skal se en gang nyheder eller de ensformede amerikanske serier?

Vil gerne høre lidt personlige erfaringer smiley

Mange tak, og fortsat god søndag til jer alle.

Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• lampeudtag virker ikke + lampemontering 1.000 kr.
  • Rengøring af lejlighed. Ca 150 kvm. Der skal støves af. Støvsuges. Vaskes gulv. Ryddes op. 2 toiletter og et køkken. 625 kr.
  • Bygge indendørs gibsvægge 8.000 kr.
  • Vores overdækning på terrassen er utæt... 2.000 kr.
  • Samle børneseng og børnereol 205 kr.
  • Bøgehæk,voldsomt. 2.750 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  Projektor / alm. TV.
  • #1   25. jan 2009 Der skulle selvfølgelig stå projektOR og ikke projektER, som der ikke bliver nogle irriterende misforståelser smiley

• #2   25. jan 2009 Jeg vil sige det kommer meget an på den person der ser tv, jeg har kun stor skærm i stuen, og det er kun det vi bruger også til alm tv
    Men det er jo bare at prøve sig frem.

• #3   26. jan 2009 jeg har både projektor og et 50" tv og det er sku sjovt at spille på den store skærm og se tv på det har jeg ikk gkort så meget, men er sjovt nok til sport og andre store begivenheder (playboy osv.) det er hvortfald med til at give en god wow effekt i det hele smiley og hvis muligheden er der for at tilslutte computeren så bliver det også sjovt at spille der

Kommentér på:
Projektor / alm. TV.

Annonce