{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
7.775 visninger | Oprettet:

Nichlas N
Nichlas N
Tilmeldt:
7. okt 2008
Følger: 1 Emner: 16 Svar: 35

Tilslutning af PC til TV ? {{forumTopicSubject}}

Hej,

Jeg har lige købt sådan et kvalitet DVi -> HDMI kabel, men når jeg tilslutter det fra min pc til mit tv er der noget galt.

Under opstart og lukning af min computer virker det helt fint, men lige så snart den er på skrivebordet er der bare sort skærm, hvor den blinker med billedet engang imellem..

En af mine venner siger det er noget der står forkert i mine indstillinger, men jeg har ikke så meget forstand på det smiley


Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Tilslutning af PC til TV ?
  • Nichlas N
    Nichlas N Tilmeldt:
    okt 2008

    Følger: 1 Emner: 16 Svar: 35
    #2   16. jan 2009 På mit skrivebord er opløsningen vidst 1440 x 900 . det er en HP 19" widescreen, og mit tv er et 32" samsung.

  • Nichlas N
    Nichlas N Tilmeldt:
    okt 2008

    Følger: 1 Emner: 16 Svar: 35
    #4   16. jan 2009 Du har fat i noget

    Nu fortæller jeg dig lige hvordan det hele står, så du evt. kan guide mig lidt igennem.

    Tv'et er tilsluttet til Pc'en

    Min Pc skærm står til 1440 x 900

    Min Tv skærm står til 1024 x 768

    Nu er der ihvertfald opnået forbindelse mellem tv og pc, og opløsningen er helt fin på mit tv og fylder hele skærmen, nu er problemet bare at den bare har last billedet på tvet.

    Dvs. den bare viser et billede af mit wallpaper.


  • #6   17. jan 2009 du skal ind og vælge den indstilling der sætter dit grafik kort op til at dit tv køre klon af din main skærm


  • #7   17. jan 2009 Okay, prøv at gøre følgene:
    Højreklik ude på dit skrive bord
    egenskaber
    Indstillinger
    også skulle der gerne være to skærme du kan vælge imellem
    så skal du vælge din 32" og sætte et "v" i rubrikken "brug denne enhed som primære skærm" så skulle det gerne virke smiley


Kommentér på:
Tilslutning af PC til TV ?

Annonce