{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
1.689 visninger | Oprettet:

Christian N
Christian N
Tilmeldt:
10. feb 2016
Følger: 1 Emner: 1 Svar: 5

Hjælp til buttkicker/basshaker - defekt forstærker {{forumTopicSubject}}

Jeg har netop købt en brugt Buttkicker Gamer 2 til brug sammen med mit bilsimulator setup, og i ny og næ til montering på sofaen til film i hjemmebioen.

Jeg står imidlertid i den situation at den originale forstærker der fulgte med lader til at have en fejl. Kan ikke få den til at makke ret, og den spiller som den selv har lyst.

Sælger har indvilliget i at refundere mig 400 ud af de 900 jeg har betalt. En ny og original buttkicker forstærker på 90 watt koster 1650 inkl. fragt, hvilket jeg ikke er indstillet på at betale.

Kan der ikke laves et alternativ til buttkicker forstærkeren? Dybest set er shakerenheden vel en submagnet uden membran? Forstærkeren er på 90watt, indeholder en Phono indgang, en rød/sort ud til buttkickeren, en crossover knap, tænd/sluk og volumen. Den skal enten have lyd fra sub udgang el. Center.

Jeg påtænker at købe en brugt 100 watts aktiv Jamo subwoofer, med styrkeregulering og crossover indstilling og bruge forstærkeren herfra til Buttkickeren i stedet. De 300 jeg skal give for subben er lidt mere spiselige end kr. 1650 for en buttkicker forstærker af tvivlsom kvalitet..

Burde det ikke kunne lykkes?

Råd ønskes!

På forhånd tak!


Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Hjælp til buttkicker/basshaker - defekt forstærker
Kommentér på:
Hjælp til buttkicker/basshaker - defekt forstærker

Annonce