{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
4.054 visninger | Oprettet:

Højtaler selvbyg (hvad har i lavet) {{forumTopicSubject}}

Hej alle,
Tænker en tråd om Højtaler selvbyg kunne være hyggeligt.

Har selv bygget flere konstruktioner både som Selvbyg og medbyg (hvor konstruktionen er ½ færdig typisk med enheder, delefilter tegning til kabinet bygning)

En af mine første "Med byg" projekter var TDL Reference Standard Transmissions line (forkortet til RSTL)

Det er mange år siden så har ingen billeder af dem, det er en stor højtaler på omkring 80kg de kunne lever kælder dyb bas så hele huset rystede pga. transmissions line selv om basenhederne enligt ikke var så store, de som jeg huser det ganske udmærket.
Medbyg sættet blev vist introduceret i Hi-Fi&Elektronikbladet den gang og tror også det var derfor jeg byggede dem dengang

Side 1


Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

  • Opsætning af spejl, spejlskab begge med lys og 3x afskærmning til bruserniche 3.000 kr.
  • Hæk klipning 2.000 kr.
  • Nedrivningsopgave 5.000 kr.
  • Afhentning af gamle fliser 800 kr.
  • Maling af hegn ca. 4x2m. Jeg har maling. 2.350 kr.
  • Vinduespudser 800 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  Højtaler selvbyg (hvad har i lavet)
Kommentér på:
Højtaler selvbyg (hvad har i lavet)

Annonce